spez Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Er det andre her som har denne switchen? Suser deres switch? Lenke til kommentar
mind Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 hvis den suser med en irriterende lyd, så tar du kontakt med forhandler eller produsent og hører om den skal suse slik den gjør. hvis det er tilfelle at den skal suse, så putt den inn i et skap eller lag en liten boks som du kan putte switchen oppi, så kan du lage litt lyd demping på den lille boksen din Lenke til kommentar
vamp Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Den jeg har er helt lydløs. Så du bør ta kontakt med forhandler hvis den suser mer enn du hadde regnet med. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Har ikke sjekket prisen, men for kvalitet på 8 porter 10/100 switch burde du betale minst 7-800, har vært klager på de billigere switchene her et par ganger og jeg tror de yter dårligere enn de litt dyrere Lenke til kommentar
spez Skrevet 13. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2003 Den jeg har er helt lydløs. Så du bør ta kontakt med forhandler hvis den suser mer enn du hadde regnet med. er den lydløs i et helt stille rom? altså som eneste lydkilde. er vel kanskje jeg som er kresen, men synes den susingen var litt merkelig:) skal kontakte forhandler ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå