Luc1fer- Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg har hatt min Ps3 60GB siden april, men nå begynner jeg å bli lei. Hittil har jeg stort sett brukt den til spilling, men i den nye leiligheten kommer den nok til å bli brukt en del som DVD-avspiller også. Derfor er det et stort problem at den bråker som et uvær. Bare når den står i menyene kan den gå opp til Nivå 3. Jeg vet at dette har vært en feil, men dette har jeg oversett fordi man hører den, men ikke så mye på 3-4 meters avstand. I det siste når jeg har sett film har den stadig vekk gått opp til nivå 4, og senest i går når jeg så Brokeback Mountain (Drittfilm) med dama, så var lyden fra den så sjenerende at den overdøvde all lyd fra filmen. (Normal lyd). Den kan gå ned i Nivå 3 igjen etter jeg har skrudd av filmen, men den vil aldri gå ned i Nivå 2 (hørbart opptil ca 1m etter hva jeg har forstått). Derfor lurer jeg på om jeg skal kontakte Nordisk Film, og reklamere på den. Men jeg vil ikke være uten min kjære baby da jeg akkurat har bestilt Fifa og Skate, samt spiller masse Cod4 og PES2008. Så 1 måneds tid uten Ps3 for meg er ikke ønskelig. Hvor lang tid tar det vanligvis fra jeg sender inn maskinen til jeg får den tilbake? Jeg har også vurdert å kjøpe en 40gb på elkjøp i den tiden, og bruke den 30-dagers angreretten for å ha en midlertidig løsning. Er dette bombesikkert? Jeg har ikke lyst til å sitte igjen med 2 stk ps3 nemlig. Takker på forhånd for alle svar. PS: Noen som har kontaktinfo til Nordisk Film? Lenke til kommentar
Luc1fer- Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Er det virkelig ingen her på forumet som har sendt sin Ps3 tilbake på reparasjon som kan svare meg på dette? Sorry for bumping av tråd. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Jo, mener det var ett par stykker i PS3-bråke-tråden, som leverte tilbake både tre og fire konsoller pga. forferdelige støy-problemer mye verre enn 360, i.flg. dem selv. Søk opp den tråden du, og send PM til de og spør hvor lang tid det tar. :-/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå