knut Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 HDX-monsteret med sin 20-tommers store skjerm får endelig et skjermkort den fortjener. Les mer Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 HP er en av få laptopprodusenter utenom Lenovo jeg har troen på. Denne tableten så fin ut. Lenke til kommentar
jvaule Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 8800M GTS er svakere enn GTX versjonen. Det er i grunnen latterlig at en 20" ikke skal få GTX versjonen da man får 17" laptoper med 8800M GTX i SLi og Alienware har en 15" (sannsynligvis stor 15") i verks med 8800M GTX Lenke til kommentar
Nator Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Hvem selger 17" med 8800M GTX i SLI i norge? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Er de monstergreiene populære? Jeg ville ha trodd det var en relativt liten nisje. AtW Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg vet om én som har et av de monsterene. Selv synest jeg at min 17,1" er i veldig stor, og kunne ikke tenke meg noe ennå større. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Hvem selger 17" med 8800M GTX i SLI i norge? Det påstås at Toshiba X200 skal få dette Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Genialt konsept. Dette er absolutt noe for fremtiden! Stasjonær og bærbar i ett. 2 fluer i en smekk! Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg ser vitsen på en måte: kraftig maskin som ikke behøver å ha en fast plass i huset. Men å ta med den der ut? Ikke faen. Med mindre jeg kan dytte den i en tralle eller noe sånt Men den er nok bra for å drasse med på LAN-fester for de som drived med sånt. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Med en pris på nærmere 17 høvdinger kan en få en skikkelig bra stasjonær spillemaskin og en egen ålreit bærbar for samme pris. Hva er da vitsen? Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Det finnes et marked for folk som trenger en pc som ikke tar stor (stasjonær) plass og som fortsatt vil ha stasjonær ytelse. Til det er den 20" mitt i blinken. Og hvis du syntes det er tungt med en 17" til 20" bærbar i en sekk får du enten kjøpe mindre pcer eller trene mer. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 hmm, on den pavilionen holder samme pris som forgjengerne så er det en "må ha"! Lenke til kommentar
Celsior Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Tror HP begynner å skjønne tegninga nå, ja. Håper dette er noe som kan dukke opp fra en av "hjemme-pc"-tilbyderne. Jeg hadde gladelig gitt 400-500kr/mnd for noe slikt. Så lenge man får med en sekk/veske som kan romme en slik maskinen så er den bærbar. 7kg er ikke mye å bære på såfremt man har en normal kroppsbygning... Jeg har en 5kg 17" som er helt ok å drasse rundt på. Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Har 2600xt versjonen og det er faktisk det eneste jeg har å utsette på den sånn rent spesifiaskjonsmessig. Synes det er et steg i riktig retning av hp Dere som sier den ikke er nyttig til noe, for stor til bærbar og for dårlig til stasjonær også videre: Jeg finner den veldig praktisk som desktop erstatter her hjemme i Norge og over i England hvor jeg studerer. Kan fortsatt spille flere av mine yndligs spill (wow, cod4, cs, bf2 mm.) på en 20" stor og veldig god skjerm. 320gb harddisk plass er også kjekt å ha for en som ikke har tilgang på tv i og med at serier og filmer osv. ligger ganske lett tilgjenglig om man er villig til å tøye en lov eller to.... Har også en pratisk fjernkontroll om man ligger i senga f.eks. og pcen står lite stykke unna. Gode høytalere har den og så når katten forlater huset danser musene på bordet til høy musikk. Er vel 4 høytalere + subwoofer... Enest er at jeg ikke vil kalle den bærbar, men heller slepbar 7kg er litt å drasse på, er ikke en pc jeg har med fram og tilbake på skolen hver dag. Tastaturet er forøvrig stort og behagelig, noe som oss ivrige, flittige studenter setter pris på når vi skriver side opp og side ned om et eller annet. -Bountyhunter Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Hvorfor ikke kjøpe en iMac istedet? Billigere, har ikke fastmontert tastatur, og jeg synes den er mye penere. Er omtrent like mye slepbar vil jeg sa... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Hvorfor ikke kjøpe en iMac istedet? Billigere, har ikke fastmontert tastatur, og jeg synes den er mye penere. Er omtrent like mye slepbar vil jeg sa... Kanskje ikke de store spillmuligheten på iMac-en? Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Hp pcen er jo faktisk såpass mye mere bærbar en en imac at de ikke kan sammenlignes... Lenke til kommentar
haalo Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Er de monstergreiene populære? Jeg ville ha trodd det var en relativt liten nisje. AtW Blir vel som en iMac med innebygd tastatur og UPS. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Selv synest jeg at min 17,1" er i veldig stor, og kunne ikke tenke meg noe ennå større. Selv synes jeg at min 15,4" er stor, og kunne ikke tenkt meg en til på samme størrelse en gang. Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg har "14.x" og den er mer enn nok! Neste gang blir det enten 14 igjen, eller kanskje 12 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå