sxs Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Hvordan får man autorotate funksjonen til å virke? Virker ikke til meg=/ Dessuten får jeg heller ikke til å justere volumet når jeg spiller av musikk gjennom standard headsettet. Noen som har løsningene på problemene mine? Lenke til kommentar
DonRichardo Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Hvordan får man autorotate funksjonen til å virke? Virker ikke til meg=/Dessuten får jeg heller ikke til å justere volumet når jeg spiller av musikk gjennom standard headsettet. Noen som har løsningene på problemene mine? Brukte K850i en stund og kan ikke si jeg noen gang har sett funksjonen "slå av/på autorotasjon".. Jeg måtte uansett ikke slå den på noe sted, den bare var der. Vil tro det er noe feil med den. Volum har heller ikke vært noe problem, heller ikke ved bruk av bluetooth-headset. Ville sendt den på sykehus jeg Lenke til kommentar
hjelpekokk Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Hvordan får man autorotate funksjonen til å virke? Virker ikke til meg=/Dessuten får jeg heller ikke til å justere volumet når jeg spiller av musikk gjennom standard headsettet. Noen som har løsningene på problemene mine? Trykk medier, instillinger, og der kan du aktivere autorotasjon Lenke til kommentar
sxs Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 Takk skal du ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå