aleks2 Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 Jeg har tenkt til å installere en extra harddisk i maskinen min, men har ingen power kabel ledig. Har cd brenner, og vanlig cd rom som tar begge tilførselskablene.. Hva kan jeg gjøre for å få en ekstra tilførselskabel til den nye harddisken?? Har også et annet problem.. Etter at jeg installerte cd brenneren (slave) nekter standard cd-rom'en (master) å spille musikk (samme IDE).. Nå må jeg spille av musikk cd'ene i cd brenneren, pga. av at cd-rom'en ikke vil spille av cd'er(originale). Noen som vet hva kan jeg gjøre for at oxo cd-rom'en kan spille av musikk cd'r?? Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 Kan rett og slett kjøpe deg en split om deler opp en powekabel, så du plutselig får en ekstra. Dette går ihvertfall bra om du har en brukbar strømfornyning på pc'n. Når det gjelder avspilling av musikk cd'er så er det en annen sak. Regner med at du kan spille av musikk cd'ene, men at det ikke kommer none lyd. Tar jeg feil? Har du koblet en audio kabel fra brenneren til lydkortet, eller står det fremdeles en kabel fra CD-rommen til lydkortet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå