fatcap Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Trenger en skjerm i "maks 3000 kroners klassen" til hovedsakelig bruk på ps3, litt som ekstern skjerm for bærbar pc og noe til Champions league, reklamepauser osv. Mest aktuellt er disse to 22": LG M228WA-BZ Samsung SyncMaster 225MW Alternativ: Samsung SyncMaster 2032MW (en mindre, men bedre 20" skjerm med tekst-tv!! Samsung SyncMaster 2232BW (kanskje den beste Skjermen (?) har ikke innebygget Tv-tuner, men Usb-tv tuner kan være en løsning.) Så mitt spørsmål blir som følger; hvilken av disse skjermene bør jeg velge til mitt bruk? Kan 20" bli litt lite for å spille splitt screen? Er litt skeptisk til LG, men den har best specs og pris... og er eventuelt usb tv-tuner en dugandes løsning? Takker og bukker for alle innspill... Lenke til kommentar
eirikJO Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg sitter også å vurderer Samsung SyncMaster 2032MW. Er det noen som har erfaring med denne skjermen som vil dele..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå