Gå til innhold

Motorstorm funker ikke!

bjorneoen

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har hatt motorstorm spillet helt siden Mars, og da funket det fint. Så la jeg det bort en stund pga andre spill. Når jeg skulle begynne å spille motorstorm igjen, ble det bare svart skjerm.

Jeg trykker på motorstorm ikonet og playstation 3 logoen kommer opp, så blir det svart og ingen ting skjer. Jeg har sjekket at det ikke er en eneste ripe.

Men så prøvde jeg å formatere hele playstation, og da funket spillet etterpå. Hva er grunnen til det?

Jeg hadde veldig mange demoer fra før på hardisken. Jeg hadde 1gb ledig før jeg formaterte :)

Hvorfor ville ikke spillet starte først?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du lastet ned noen form for oppdatering eller installert Time Attack fra PSN?

Husker det var noe problemer med at man installerte Time Attack FØR man oppdaterte Motorstorm.

Løsningen kan være å slette game fila (ikke save fila) fra XMB. Dette nullstiller alle innstillingene.

Deretter oppdaterer du Motorstorm ved å gå online og installerer Time Attach etterpå.

Lenke til kommentar
Har du lastet ned noen form for oppdatering eller installert Time Attack fra PSN?

Husker det var noe problemer med at man installerte Time Attack FØR man oppdaterte Motorstorm.

Løsningen kan være å slette game fila (ikke save fila) fra XMB. Dette nullstiller alle innstillingene.

Deretter oppdaterer du Motorstorm ved å gå online og installerer Time Attach etterpå.

Riktig det. Tror dette gjelder alle tillggespakker til Motorstorm. Laster du ned noe til Motorstorm fra PS Store FØR du har lastet ned den siste Motorstorm oppdateringen (Ved å gå Online på motorstorm) vil det du opplevde skje. Det du da må gjøre er å slette den siste oppdateringen av motorstorm. NM: IKKE SLETT SAVE FILEN HVOR DU HAR LAGRET ALL FREMGANGEN PÅ MOTORSTORM!!!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...