Itw Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Heisann Har nå sittet og leitet en god stund etter hvordan jeg kan lese over eller vedsiden av lyden som allerede er på filmen, men finner det ikke ut. Det nermeste jeg har vært er ved hjelp av "record audio/video/pictures" funksjonen men da, forsvinner bare hele filmen, av en eller annen grunn... Så om noen vet hva jeg kan gjøre for og kunne lese inn komentar på filmen? Mvh ITW Endret 4. januar 2008 av Itw Lenke til kommentar
Itw Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Kan egentlig slettes, problemo var at filmen ikke lå i overste kollone så derfor blei lyden jeg la til, lagt over videoen... Lenke til kommentar
asoeli Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Selv om lyden ble lagt på første spor, ble den vel likevel med? Når en legger til lydkommentarer, må det være ledig plass på et av de 5 øverste spor. ------- Har du fått med deg at du kan velge automatisk demping av andre lydspor når du bruker mikrofonen? Klikk 'Advanced' under 'Audio recording', så ser du at du også kan velge 3 dempningsnivåer, og du kan dempe alle lydspor, eller bare den lyden som er koblet til videosporet. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Så lenge videoen ikke lå i øveste spor så ville den ikke ta opp lyden i tilleg. Den fjerna bare videoen og la inn lyden jeg leste inn i stede... Hadde ikke fått med deg det nei:) Takk for tipset_ Lenke til kommentar
asoeli Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg bruker Magix, ver. 11+, og har eksperimentert med å fylle opp 4 av de 5 øverste spor. Hos meg er det slik at lydsporet fra mic.en legger seg på det sporet som er ledig, så lenge det er étt ledig av de 5 øverste, uavhengig om det er nr. 1 eller nr. 5. --------- Men du har jo fått det til, det er hovedsaken! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå