muffe Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Se topic. Noen som har kommentartrer til dette produktet? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Jeg har det kortet. Fikk det til jul i fjor. Jeg synes det fungerer helt fint.. iallefall nå som nye versjoner av programvaren for å se tv har kommet ut. Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 fungerer helt greit, men er signalene dårlig på kabelen blir de lett dårligere på pcen. Er de bra blir de gjerne bedre på pcen... Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 fungerer helt greit, men er signalene dårlig på kabelen blir de lett dårligere på pcen. Er de bra blir de gjerne bedre på pcen... Dårlig = dårlig, Bra = bra Ekke det ganske logisk da..? Neida, har kortet selv og er rimelig fornøyd, helt greit kort, men jeg har problemer med at noen av kanalene enkelte ganger er veldig dårlig (skurrete bilde og lyd) mens andre ganger er alt iorden - tror dette skyldes dårlige signaler fra kabelselskapet men er ikke sikker - på TV'en er det ikke slike problemer.. Et ok kort til en helt grei pris! Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 fungerer helt greit, men er signalene dårlig på kabelen blir de lett dårligere på pcen. Er de bra blir de gjerne bedre på pcen... ....enn på tven.... Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 enig at signalet ville blitt bedre på en TV om du har litt dårlige signaler.. men jeg har bra signaler(forsterker rett ved siden av) så har ikke noe problem med det. Lenke til kommentar
Shrike Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Eneste jeg har å si er at pinnacle ikke KAN lage drivere, og supporte er heller laber. Ellers var jeg egentlig fornøyd, men regn med å måtte klare deg selv om du måtte støtte på problemer. (Kanskje 1-2 år siden jeg hadde det, og da var driverene HORRIBLE) Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 fungerer helt greit, men er signalene dårlig på kabelen blir de lett dårligere på pcen. Er de bra blir de gjerne bedre på pcen... ....enn på tven.... Hehe, joda, skjønte nesten det, men måtte bare.. Virker som Pinnacle kortet er litt mere fintfølende enn TV'en og mer følsom ovenfor dårlige signaler. Er det slik på andre TV-kort også mon tro ?? - Noen som vet ? Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Jeg synes bildet kunne være litt klarere, men så har jeg ikke prøvd de siste driverne/patchene ennå. Jeg kjører også DVD inn på kjortet vi composite og ut på PC-skjermen og på enkelte filmer hakker det litte grann. Men det kan være PCI-bussen som ikke klarer å overføre raskt nok og så var dette med driverne da... Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 ...og supporte er heller laber... men regn med å måtte klare deg selv om du måtte støtte på problemer. Akkurat dette kan jeg skrive under på. Kjøpte Studio 7 for et år tilbake, det krasjet og fungerte feil og ga meg masse hodebry(kjedelig når det ikke går an å rendre skikkelig etter 6 timers redigering). Ingen hjelp å få hverken fra Elkjøp som solgte meg varen eller Pinnacle på web. I dag sitter jeg fremdeles med et redigeringsprogram som ikke fungerer, til tross for testing på begge mine maskiner og med 3 forskjellige Windows-versjoner. Ikke rart man kan bli frustrert... Lenke til kommentar
mandela Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Eneste jeg har å si er at pinnacle ikke KAN lage drivere, og supporte er heller laber. Ellers var jeg egentlig fornøyd, men regn med å måtte klare deg selv om du måtte støtte på problemer. (Kanskje 1-2 år siden jeg hadde det, og da var driverene HORRIBLE) man trenger ikke bruke pinnacle software eller drivere i det hele tatt. Dscaler har f.eks. direkte tilgang til hardware uten drivere, bruker den selv og bilde er utrolig bra. skal man kjøre capture er det ikke helt utviklet i dscaler ennå, så man trenger drivere, jeg har funnet 2 andre drivere som kan brukes med pinnacle-kort: http://www.iulabs.com/drv/compatibility.shtml http://christv.port5.com/ virtual dub er et godt prog for capture, eller AVI-IO, begge freeware. støy skyldes i alle fall ikke drivere, det vet jeg fordi jeg har brukt kortet uten drivere, så det er enten noe humbug med, kortet rent teknisk, dårllig kavel (har standardkabel som ligger i en stor kabelball bak pcen) eller signalkvaliteten fra kontakta i veggen Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Dscaler skal nå testes.. Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Hvis det finnes WDM drivere til kortet kan man bruke de fleste 3. parts programmer (eks. Virtualdub) til å ta opp med. De fleste tv-kort idag har WDM drivere, hvis ikke bør man styre langt unna. En av grunnene til at så mange er misfornøyd med Pinnacle er at de først i fjor kom med WDM drivere til PCTV kortene. Når Pinnacles egen software i tillegg var dårlig, var situasjonen håpløs før WDM driverne kom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå