Atrx Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Da er altså tiden inne tenker jeg for å investere i en ny pc. Denne nye pcn skal jeg bruke til nesten allt, fra spilling til foto/ video redigering. Forhåpentligvis vil den være brukbar i minst 3-4 år til. Den må helst kunne dra de nyeste spillene, ha støtte for dx10 og vil være god til multitasking. den burde også kunne dra Ser helst at den er basert på et nForce brikket hovedkort samt nVIDIA basert skjermkort, med Intel prossesor. Helst 300 til 500gb harddisk og minst 2048mb ram. Prisen må helst ikke toppe 10000,- Kabinett, PSU(600w), kabler, instalasjonsmatriell har jeg fra før av... Håper på svar, på forhånd takk. Lenke til kommentar
Caze Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Bare en kommentar: Du kan glemme å "dra de nyeste spillene" i 3-4 år. En PC som klarer å kjøre Crysis rimelig bra under Windows XP i dag, vil ikke kunne kjøre et spill som leveres om 3 år særlig smertefritt. Karen i denne tråden har det samme behovet som du: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=888206 Endret 4. januar 2008 av Caze Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå