Landeplagen Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Fl_klypa_Remix.mp3 Edit: Extended Mega Ultra Version. Endret 5. januar 2008 av Lande Lenke til kommentar
peace2 Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 ganske bra ^^ men litt for skarpe hits! Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 ganske bra ^^ men litt for skarpe hits! Vet, derfor jeg ordnet det rett etter jeg lastet opp. Lenke til kommentar
Martin.F Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Tøff remix dette, Lande! Hvor lang tid brukte du? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Tøff remix dette, Lande! Hvor lang tid brukte du? Alt i alt to dager. Vet ikke hvor mange timer det ble... 3-4 kanskje? Artig at du likte den. Endret 6. januar 2008 av Lande Lenke til kommentar
duligot Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Morro remix men ble litt skarp lyd Lenke til kommentar
Premium manegment Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 rett og slett kjedelig.. du trenger noen nye leads gutten min;) og blir litt kjedelig med samme "breakbeaten" hele veien xD men fortsett så blir det bedre(Y) har lagt ved min egen og.. den er ikke drit bra, men liker den stilen bedre:P:) Peace:D Fl_klypa____DJ_LoCo_Feat._Hansa__Remix__128_kbps.mp3 Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 rett og slett kjedelig.. du trenger noen nye leads gutten min;) og blir litt kjedelig med samme "breakbeaten" hele veien xD men fortsett så blir det bedre(Y) har lagt ved min egen og.. den er ikke drit bra, men liker den stilen bedre:P:) Peace:D dessverre. Men din versjon hørtes ut som rent bråk. Lenke til kommentar
Premium manegment Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 oi:P det var såpass? hva bråker syns du? takk for komentarer=) Lenke til kommentar
Hayate Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Syns den var ganske bra jeg, godt jobba lande Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Syns den var ganske bra jeg, godt jobba lande Takk for støtten. () Jeg burde kanskje legge til at jeg ikke har noe erfaring med musikk-laging fra tidligere whatsoever (foruten dance-ejay serien da jeg var liten). Dj Loco: Bassen og lead'en din matcher jo ikke, så det høres litt rart ut... Blir på en måte "falsk". Synes også den var litt vulgær. Med mindre man finner solan gundersen seksuelt attraktiv, så blir det med "fuck my ass, fuck my cunt" litt upassende. Endret 9. januar 2008 av Lande Lenke til kommentar
Premium manegment Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Takk for støtten. () Jeg burde kanskje legge til at jeg ikke har noe erfaring med musikk-laging fra tidligere whatsoever (foruten dance-ejay serien da jeg var liten). Dj Loco: Bassen og lead'en din matcher jo ikke, så det høres litt rart ut... Blir på en måte "falsk". Synes også den var litt vulgær. Med mindre man finner solan gundersen seksuelt attraktiv, så blir det med "fuck my ass, fuck my cunt" litt upassende. flott å se at det er noen her som forstår seg på trance=) hærlig=) hvis jeg skal si grunnen til at det høres forferdelig ut er det pga feil bassline.. hehe.. og teksten er bare å unskylde.. tenkte ikke noe serlig i det hele tatt med teksten:P var en av mine første sanger dette og.. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 flott å se at det er noen her som forstår seg på trance=) hærlig=) Flott å se noen missforstå sjangeren så jævlig som deg. Sorry for bump, men måtte bare... Artig låt, Lande. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 rett og slett kjedelig.. du trenger noen nye leads gutten min;) og blir litt kjedelig med samme "breakbeaten" hele veien xD men fortsett så blir det bedre(Y) har lagt ved min egen og.. den er ikke drit bra, men liker den stilen bedre:P:) Peace:D Sorry Mac, men det var ikke bra i det hele tatt.... Tromme beaten (Halveis i Sangen) passet ikke i det hele tatt til sangen også var det fryktelig slitsomt Men stå på! Lande, Din kom rett fra platestudioet :o jeg er imponert !! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå