Gå til innhold

Musikk: Flåklypa - Remix

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
rett og slett kjedelig.. du trenger noen nye leads gutten min;) og blir litt kjedelig med samme "breakbeaten" hele veien xD men fortsett så blir det bedre(Y)

har lagt ved min egen og.. den er ikke drit bra, men liker den stilen bedre:P:)

Peace:D

dessverre. Men din versjon hørtes ut som rent bråk.

Lenke til kommentar
Syns den var ganske bra jeg, godt jobba lande

Takk for støtten. (:p)

Jeg burde kanskje legge til at jeg ikke har noe erfaring med musikk-laging fra tidligere whatsoever (foruten dance-ejay serien da jeg var liten).

Dj Loco: Bassen og lead'en din matcher jo ikke, så det høres litt rart ut... Blir på en måte "falsk". Synes også den var litt vulgær. Med mindre man finner solan gundersen seksuelt attraktiv, så blir det med "fuck my ass, fuck my cunt" litt upassende. :p

Endret av Lande
Lenke til kommentar
Takk for støtten. (:p)

Jeg burde kanskje legge til at jeg ikke har noe erfaring med musikk-laging fra tidligere whatsoever (foruten dance-ejay serien da jeg var liten).

Dj Loco: Bassen og lead'en din matcher jo ikke, så det høres litt rart ut... Blir på en måte "falsk". Synes også den var litt vulgær. Med mindre man finner solan gundersen seksuelt attraktiv, så blir det med "fuck my ass, fuck my cunt" litt upassende. :p

flott å se at det er noen her som forstår seg på trance=) hærlig=) hvis jeg skal si grunnen til at det høres forferdelig ut er det pga feil bassline.. hehe.. og teksten er bare å unskylde.. tenkte ikke noe serlig i det hele tatt med teksten:P var en av mine første sanger dette og..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
rett og slett kjedelig.. du trenger noen nye leads gutten min;) og blir litt kjedelig med samme "breakbeaten" hele veien xD men fortsett så blir det bedre(Y)

har lagt ved min egen og.. den er ikke drit bra, men liker den stilen bedre:P:)

Peace:D

Sorry Mac, men det var ikke bra i det hele tatt.... Tromme beaten (Halveis i Sangen) passet ikke i det hele tatt til sangen også var det fryktelig slitsomt :no: Men stå på!

Lande, Din kom rett fra platestudioet :o jeg er imponert :)!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...