son Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Hei, jeg lurer på om det å bruke trådløst isteden for kabel har noe å si på ytelsen i spill via nett? Jeg har en playstation 3, prøver å spille tekken online med venner som bor i samme område men lagger jo som bare det. Har det noe med at jeg bruker trådløst? Nettopp fått meg Get internett, hvis det er firewall i get ruteren kan det skape problemer? Har 100% signal styrke fra ruteren til PS3, også 5/5 signal styrke streker på PCn. Pleier også å hoste games i warcraft3 og spiller FPS spill. Vil jeg få lavere ping eller mindre disconnects ved å bruke kabel fremfor trådløst? Har en ganske bra trådløs ruter kalt D-Link DIR-655. Takk for all hjelp! Lenke til kommentar
Lfcr Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Har både trådløst å vanlig kabelkort i pc-en Men fant ut at linja var best med kabel. Er definitivt best og bruke kabel, trådløst kan hoppe. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Kabel vil alltid være best av mange grunner. Trådløst er ofte mere praktisk dog. Som f.eks. i mitt hjem har vi 2 pcer i kjelleren og en i stua. Alle er koblet til rutermodemet via trådløst nettverk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå