Garanti Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Etter litt rydding og ommøblering i kveld (noe som førte til at jeg tok fra hverandre PC-en), satte jeg PC-en på plass. Spilte derretter av litt musikk for å sjekke om alt virket, noe det ikke gjorde. Jeg har et 5.1 anlegg, og de to bakerste høytalerene gir ikke fra seg lyd. Dvs., i Creative sitt høytalerinstillingssystem får jeg fram lyd i alle kanaler når jeg kjører speaker test, men ikke ellers. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Det høres ikke ut som det er noe galt med høytalerne. Hvis du bruker 3,5mm jack fra lydkortet til høytalerne, sjekk at de er koplet riktig. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg har hatt det problemet lenge, jeg får også lyd i speaker test. Men jeg tror ihvertfall mitt problem ligger i at det er noe med Vista og driverne, fordi det funker helt fint i XP. Jeg kan jo ta høytalerutfylling, det hjelper jo selvom det ikke er akkurat helt 5.1 lyd. Nå vet jeg om det er feil med din da, siden det tydligvis funket tidligere i kveld.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå