Ophi Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Fikk HTC MTeoR i dag. Veldig kjekk mobil! Men det er ting jeg ikke forstår meg på... Jeg ønsker ikke å ha på G (gprs regner jeg med det er..?). Jeg har ikke noen Gprs tilkoblinger oppført på listen min, men den står like hærlig på startskjermen min. Noen ganger står det "U" Hva betyr det? Hvordan fjerner jeg dette? Så lurer jeg også på hvordan jeg tilkobler meg til trådløst internett. Har mitt tråløse nettværk på i huset og jeg forstår det slik at jeg trenger ekstrautstyr for å få det til å fungere på min mobil? Takk for hjelpen, håper noen kan hjelpe meg Lenke til kommentar
Ophi Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 Ingen som har HTC MTeoR? :s Lenke til kommentar
Ophi Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 hhhmmm... enda ikke svar i tråden min. Ser ut til denne mobilen er sjelden hos folk flest. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 hhhmmm... enda ikke svar i tråden min. Ser ut til denne mobilen er sjelden hos folk flest. Er ikke det, men du har plassert tråden helt feil. Dette er operatører og tjenester. G = GPRS dekning U = UMTS dekning Disse kan du ikke fjerne, du vil møte slike ikoner hos Sony Ericsson, HTC, Qtek, Nokia osv uansett. Og så vidt jeg husker har ikke denne wlan heller, så det å koble den til et wlan nettverk blir en heller vanskelig affære. Du vil ikke kunne få utstyr som gjør det mulig heller. Lenke til kommentar
M4cr0s Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Har eid en Mteor G'en er ikke "fali" og nei du blir ikke kvitt den med mindre du tyr til noe registry-mekking Husker jeg reagerte på den sjøl, men du er ikke permanent oppkoblet, det er bare en indikasjon på hvilket nettverk mobilen bruker (G for GSM, E for EDGE, 3G for ja..), det er IKKE en indikasjon på åpen dataforbindelse. Lenke til kommentar
Ophi Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 Har eid en Mteor G'en er ikke "fali" og nei du blir ikke kvitt den med mindre du tyr til noe registry-mekking Husker jeg reagerte på den sjøl, men du er ikke permanent oppkoblet, det er bare en indikasjon på hvilket nettverk mobilen bruker (G for GSM, E for EDGE, 3G for ja..), det er IKKE en indikasjon på åpen dataforbindelse. takk for svar! Er det mulig å finne manuell gprs oppsett for telenor til denne mobilen? har ikke ledningen til pc's så jeg kan ikke bruke automatisk oppsett.. Så hvis jeg setter opp gprs'en min igjen nå å G står der igjen.. Vil den altså ikke pumpe penger ut av meg? Ønsker bare internetten til å laste ned filer, bare korte tilkoblinger når jeg trenger det liksom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå