DrDoogie Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 "If I was a rich man..." "Dudududu..." "Dudududu-dududu.." Noen bedre forslag med tanke paa ergonomi og saant? Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Holy shit! Den Aura saken MÅ jeg bare ha! Begynne å spare, spille Lotto og skrape Flax lodd! Lenke til kommentar
Swix Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Grei den første der......men det STORE spørsmålet er prisen Lenke til kommentar
snorri Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 2 og 3 er jo ikkeno spess... eller er det kanskje meningen... nåja. hva var meningen med den sofaen? ser komfortabel ut, men ikke like bra som den jeg ligger i atm. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Sofa ruler jo alt av sittemøbler. Lenke til kommentar
letmein Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 sofa er godt å sitte i ja, men når man skal drive med aktiv gaming etc, så må man nesten sitte litt "vondt".. Lenke til kommentar
Hedeon Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 http://www.poetictech.com/ Noen som har funnet noen priser på de? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 http://www.poetictech.com/ Noen som har funnet noen priser på de? Det vil du aldri få med mindre du spør dem direkte. Samme med Ferrari.. priser? Nei nei er du gal? da må du nok ringe for å få vite det. Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 sofa er godt å sitte i ja, men når man skal drive med aktiv gaming etc, så må man nesten sitte litt "vondt".. Ikke i det hele tatt - jeg sitter selv i en sofa - med tastaturet på fanget, og musa på sofan ved siden av meg - kongeplassering - er nesten litt rart å komme på lan og måtte ha tastatur og mus i samme høyde oppå et bord... Men det er vel en smaksak... Edit: siden fUnk-en min er såpass myk, kan jeg ikke ha den rett på sofaen - den ligger oppå et kombinert ludo- og stigespill fra Disney! Se her Lenke til kommentar
Ava|on ¶:) Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 sofa er godt å sitte i ja, men når man skal drive med aktiv gaming etc, så må man nesten sitte litt "vondt".. Ikke i det hele tatt - jeg sitter selv i en sofa - med tastaturet på fanget, og musa på sofan ved siden av meg - kongeplassering - er nesten litt rart å komme på lan og måtte ha tastatur og mus i samme høyde oppå et bord... Men det er vel en smaksak... Edit: siden fUnk-en min er såpass myk, kan jeg ikke ha den rett på sofaen - den ligger oppå et kombinert ludo- og stigespill fra Disney! Se her Lenke til kommentar
L.. Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 RETT OG SLETT GENIALT!!!! Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Noen som vet om det er mulig å ha med noe slikt på tg Det hadde vært noe Lenke til kommentar
letmein Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Noen som vet om det er mulig å ha med noe slikt på tg Det hadde vært noe om du får tak i en slik, så tror jeg nok du får ta den med på TG... :smile: Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Du tror ikke de nekter meg å bruke den grunnet størrelse og strøm (håper nå det er noe elektriske innstillinger på stol etc.) Bare låne tre mill i banken, og stolen er i boks 8) Eller ikke Lenke til kommentar
Jattajatta Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Noen som har funnet noen priser på de? Den billigste modellen Spirit koster $4285. Men dersom man først skal ha en slik må man nesten gå for Aura'en. Den koster kun $7769. Frakten fra USA til Norge er vel ikke helt gratis heller....men hey; har man råd til å betale $7769 for en slik er vel ikke det noe problem. US Military skal vistnok være storkunde hos Poetic. Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 OMFG!!!!! Lars: Mamma...Jeg trenger en ny PC pult.Mamma: Jada Lars, bare velg en som du syns er bra du, så tar jeg og pappa og bestiller den for deg. Lars: Ok mamma (le ondskapsfult for seg selv) I wish Det vil du aldri få med mindre du spør dem direkte. Samme med Ferrari.. priser? Nei nei er du gal? da må du nok ringe for å få vite det. "Den som spør etter pris, har sjelden råd" -En eller annen teit person, 19xx Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 "Den som spør etter pris, har sjelden råd" -En eller annen teit person, 19xx dummeste jeg har hørt, så du hadde kjøpt en brus for en 100-lapp fordi du har råd? det var tåpelig! jeg har råd til ting, men er seff pris bevisst! Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 hjelp meg!!! øynene mine har falt ut av hodet mitt, og de ligger på teppet... vil ha den stol-tingen,vil ha den stol-tingen,vil ha den stol-tingen,vil ha den stol-tingen.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå