Gå til innhold

Beste arbeidsstajon mm. EVER? (NB - bilder )

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
sofa er godt å sitte i ja, men når man skal drive med aktiv gaming etc, så må man nesten sitte litt "vondt".. :)

Ikke i det hele tatt - jeg sitter selv i en sofa - med tastaturet på fanget, og musa på sofan ved siden av meg - kongeplassering - er nesten litt rart å komme på lan og måtte ha tastatur og mus i samme høyde oppå et bord...

Men det er vel en smaksak...

Edit: siden fUnk-en min er såpass myk, kan jeg ikke ha den rett på sofaen - den ligger oppå et kombinert ludo- og stigespill fra Disney! Se her :lol:

Lenke til kommentar
sofa er godt å sitte i ja, men når man skal drive med aktiv gaming etc, så må man nesten sitte litt "vondt".. :)

Ikke i det hele tatt - jeg sitter selv i en sofa - med tastaturet på fanget, og musa på sofan ved siden av meg - kongeplassering - er nesten litt rart å komme på lan og måtte ha tastatur og mus i samme høyde oppå et bord...

Men det er vel en smaksak...

Edit: siden fUnk-en min er såpass myk, kan jeg ikke ha den rett på sofaen - den ligger oppå et kombinert ludo- og stigespill fra Disney! Se her :lol:

:lol:

Lenke til kommentar

Noen som har funnet noen priser på de? :)

Den billigste modellen Spirit koster $4285.

Men dersom man først skal ha en slik må man nesten gå for Aura'en.

Den koster kun $7769.

Frakten fra USA til Norge er vel ikke helt gratis heller....men hey; har man råd til å betale $7769 for en slik er vel ikke det noe problem.

US Military skal vistnok være storkunde hos Poetic.

Lenke til kommentar

OMFG!!!!!

Lars: Mamma...Jeg trenger en ny PC pult.

Mamma: Jada Lars, bare velg en som du syns er bra du, så tar jeg og pappa og bestiller den for deg.

Lars: Ok mamma (le ondskapsfult for seg selv)

I wish

Det vil du aldri få med mindre du spør dem direkte. Samme med Ferrari.. priser? Nei nei er du gal? da må du nok ringe for å få vite det. :shrug:

"Den som spør etter pris, har sjelden råd"

-En eller annen teit person, 19xx

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...