Brian Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Hei Jeg tenkte å kjøpe en 37-40" LCD tv til vanlig tv og film titting samt en god skjerm å koble PC-en til. Kom over et tilbud hos siba som virket veldig bra, men er det for godt til å være sant? LINK!!! Er denne noe å satse på, eller bør jeg heller se på noe annet? Endret 5. januar 2008 av Brian_N Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Eg hadde sett på denne tv'en, testvinner i årets Eisa Awards: Samsung LE40R81B Lenke til kommentar
Brian Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 Takk for tipset, var faktisk innom expert i går og så på den. Tv'n virket knallbra den, så det blir vel til at jeg går for denne tror jeg. Hvis da ikke noen andre her har en annen tv jeg bare må prøve i tillegg? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Trådstarter: Fint om du kan fylle inn litt informasjon etter denne malen, så vi kan finne den tven som passer best for akkurat deg. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=809218 Lenke til kommentar
Brian Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Åja, har ikke sett den jeg. emnetittel er også oppdatert. Størrelse: 37" eller 40". Jeg har ikke noe å måle med her nå, men regner med at jeg sitter bortimot 3-3,5meter unna tv'n ca. Prisklasse: helst ikke over 10 000kr Hva slags spesifikasjoner mener du tven bør ha? LCD skjerm, siden jeg også skal bruke PC-en på skjermen. FullHD er ikke nødvendig, så det har ingenting å si om det er fullHD eller HD-ready. Tv'n bør ha 2x HDMI i alle fall, siden jeg skal ha både pc og ps3 etterhvert på den. Hva slags kildesignal har du? Kabel-tv Hva annet enn tv skal du bruke den til? Skal som sagt etter planen kjøpe PS3 og bruke på tv'n. I tillegg skal den brukes som en vanlig tv selvfølgelig, og pc skjerm. Det er også fint om den er god å spille på slik at den kan erstatte pc skjermen jeg har nå. Skal du koble til pc? Jepp, og jeg har også tenkt å spille på den. Helst vil jeg at tv'n kan erstatte pc skjermen slik at jeg slipper å ha to skjermer side ved side. Regner med at dagens LCD skjermer henger med i spill der det er mye som skjer, som i skytespill osv? Tilleggsopplysning: Jeg har også et anlegg stående hjemme som jeg har planer om å kombinere med tv'n, så tv'n trenger ikke å ha høyttalere, men tilkobling for anlegg. Endret 5. januar 2008 av Brian_N Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå