Gå til innhold

Edit: 37-40"LCD, maks 10k til tv, film og pc

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg tenkte å kjøpe en 37-40" LCD tv til vanlig tv og film titting samt en god skjerm å koble PC-en til.

Kom over et tilbud hos siba som virket veldig bra, men er det for godt til å være sant? LINK!!!

Er denne noe å satse på, eller bør jeg heller se på noe annet?

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Åja, har ikke sett den jeg. :) emnetittel er også oppdatert.

Størrelse:

37" eller 40". Jeg har ikke noe å måle med her nå, men regner med at jeg sitter bortimot 3-3,5meter unna tv'n ca.

Prisklasse:

helst ikke over 10 000kr

Hva slags spesifikasjoner mener du tven bør ha?

LCD skjerm, siden jeg også skal bruke PC-en på skjermen. FullHD er ikke nødvendig, så det har ingenting å si om det er fullHD eller HD-ready. Tv'n bør ha 2x HDMI i alle fall, siden jeg skal ha både pc og ps3 etterhvert på den.

Hva slags kildesignal har du?

Kabel-tv

Hva annet enn tv skal du bruke den til?

Skal som sagt etter planen kjøpe PS3 og bruke på tv'n. I tillegg skal den brukes som en vanlig tv selvfølgelig, og pc skjerm. Det er også fint om den er god å spille på slik at den kan erstatte pc skjermen jeg har nå.

Skal du koble til pc?

Jepp, og jeg har også tenkt å spille på den. Helst vil jeg at tv'n kan erstatte pc skjermen slik at jeg slipper å ha to skjermer side ved side. Regner med at dagens LCD skjermer henger med i spill der det er mye som skjer, som i skytespill osv?

Tilleggsopplysning:

Jeg har også et anlegg stående hjemme som jeg har planer om å kombinere med tv'n, så tv'n trenger ikke å ha høyttalere, men tilkobling for anlegg.

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...