Gå til innhold

Harry Hole bøkene bli film? blir det bra?

XanderX

Anbefalte innlegg

Jeg har nå lest noen av jo nesbøs Harry Hole bøker og syns de er veldig bra.

Hva mener dere, trur dere at det ville bli noe bra?

og hvem syns dere bøker spille jo nesbø?

Jeg personlig ville ha likt at disse blir filmatisert. De er veldig bra bøkene.

info om Harry Hole:

Harry Hole har hovedrollen i bøkene. Det er sålangt kommen ut 7 bøker i Harry Hole

flaggermusmannen

Kakerlakkene

rødstrupen

Sorgenfri

Marekorset

Frelseren

Snømannen

(neste bok kommer om to år)

Harry Hole er en politimann som sliter med alkoholproblemer og er en arbeidsnarkoman han setter arbeidet foran privatlivet, men i gjengjeld så gir han seg ikke før han har fanget morderen.

Forslag

Harry:

Trond Espen Seim

Tom Waller:

Håvard Bakke

Endret av XanderX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest member-101642

Filmatisering av kriminalromaner er jeg alltid skeptisk til. Disse bøkene er blant de bedre jeg har lest i sjangeren, og jeg håper at de aldri kommer på film. Hvis det skulle skje, blir det vel en serie som sendes på NRK en gang for deretter å bli glemt. Det finnes vel egentlig noke av slike.

Endret av member-101642
Lenke til kommentar

Har kun lest en Harry Hole bok (Marekors) og der hadde fyren en sleip kollega. Noen som husker hva han het? Ihvertfall, den fyren burde definitivt vært spilt av Håvard Bakke (bedre kjent som Proffen og Scott Wallace fra Hotell Cæsar). Fyren er perfekt i den rollen!

Ellers har jeg ingen formeninger om noe som helst. Synes norsk film egentlig ikke er så mye å skryte av, men man har ihvertfall em del gode historier som grunnlag i dette tilfellet.

Lenke til kommentar
Har kun lest en Harry Hole bok (Marekors) og der hadde fyren en sleip kollega. Noen som husker hva han het? Ihvertfall, den fyren burde definitivt vært spilt av Håvard Bakke (bedre kjent som Proffen og Scott Wallace fra Hotell Cæsar). Fyren er perfekt i den rollen!

Ellers har jeg ingen formeninger om noe som helst. Synes norsk film egentlig ikke er så mye å skryte av, men man har ihvertfall em del gode historier som grunnlag i dette tilfellet.

Kollegaen du sikter til het Tom Waaler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...