aksjetrading Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Hei. Er ute etter et enkelt program som lage en tekst nederst på bildene (mange bilder) som står tatt av meg, osv. Noen som vet om et slikt enkelt program? Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Hei. Er ute etter et enkelt program som lage en tekst nederst på bildene (mange bilder) som står tatt av meg, osv. Noen som vet om et slikt enkelt program? FS Resizer (Faststone.org) kan gjøre dette. Du velger 'Advanced options', 'Text', 'Use Text'. Da kan du legge til tekst på bildene etter eget ønske. Edit: gratis er det også ;o) Endret 4. januar 2008 av k-ryeng Lenke til kommentar
aksjetrading Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Hei. Er ute etter et enkelt program som lage en tekst nederst på bildene (mange bilder) som står tatt av meg, osv. Noen som vet om et slikt enkelt program? FS Resizer (Faststone.org) kan gjøre dette. Du velger 'Advanced options', 'Text', 'Use Text'. Da kan du legge til tekst på bildene etter eget ønske. Edit: gratis er det også ;o) takk glimrende program. enkelt og greit Lenke til kommentar
cmi Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Fett, dette kommer til og bli brukt flittig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå