^fmj Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 To flyselskap som opererer uavhengig av hverandre: Sterling + SAS Sett at Sterling blir såpass mye forsinket at jeg kommer for sent til avgangen til SAS. Har jeg da rett på noen form for kompensasjon? Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Eg vil tru at informasjon om refusjon ved slike tilfelle står i betingelsane du har godteke som kjøpar av ein Sterling-billett. Sjekk der! Gjennom rettslige briller tvilar eg imidlertid uansett på at dette vil kome på tale, då selskapa opererer uavhengig av kvarandre. Endret 4. januar 2008 av Frigata Lenke til kommentar
PerB Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Er det separate billetter? (Kjøpt som en gjennomgående reise med flere flyselskap) eller er det foretatt separate kjøp av billettene (adskilte reiser)? Lenke til kommentar
Hachon Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) http://www.aftenposten.no/reise/article2159302.ece Den artikkelen gir deg kanskje ikke akkurat svaret på hva du er ute etter, men jeg vet at Aftenposten/Forbruker.no hadde en artikkelserie nå før jul som sa litt om forskjellige retningslinjer etc. Mener det var noe som at du skulle ha planlagt "god tid" mellom flybyttene for å kunne få kompensasjon. edit : Fant jo den rett etter jeg postet innlegget. http://www.aftenposten.no/reise/article1728073.ece Endret 4. januar 2008 av Hachon Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Det jeg regnet med, 1t 20m kan bli veldig knapt. : / Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå