knasknasknipe Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Skulle laste ned et spill, også når jeg trykket på setup og gjorde det jeg skulle, fikk jeg opp 4 internett sider med noe tull, jeg prøvde og krysse det ut, men det tok så lang tid. Derfor restartet jeg dataen, og når jeg nå skrur den på kommer den ikke lengre enn til der windows loader. Har og også prøvd Sikkerthets modus, men den lille - som blinker blir aldri ferdig. Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Tidlig i oppstarten når maskinen teller minne, trykk F8 og velg "Siste oppstart som virket" eller noe i den duren. Slo du av maskinen med Av/På-knappen? Eller via StartMenyen? Endret 4. januar 2008 av -alias- Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
knasknasknipe Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg skrudde av dataen via knapp, Og har prøvd f8. Og det siste som fungerte, men det funket ikke :/ Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og er derfor blitt stengt. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg