^fmj Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Topic sier vel alt. Hotell @ Gardermoen, billigst mulig, standard uviktig. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Takker, de to jeg også kom frem til. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Thon eller Rica? SAS Raddison ligger i tilknyttning til terminalen, og gjør at du slipper shuttles etc - i siste instans betyr det at du kan sove lenger. Dette er Norges nest største hotell - men er nok det dyreste i Gardermo-området. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 SAS er over dobbelt så dyr :/ Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 SAS er over dobbelt så dyr :/ Ja, men også dobbelt så convinient. Spørs hva du er villig til å betale i forhold til standard og enkel adkomst. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Jeg syns ikke 4 min i buss er verdt nesten 800 kr. Endret 4. januar 2008 av ^fmj Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg syns ikke 4 min i buss er verdt nesten 800 kr. Men bussen går ikke hele døgnet - ei heller hvert minutt. Men sannsynligheten for at du synes det verdt 800 kroner er vel liten. Jeg derimot, ville muligens vurdert det. Jeg synes bare man skal vurdere alternativene opp mot hverandre og se de aktuelle pros and cons. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg syns ikke 4 min i buss er verdt nesten 800 kr. Pssst! Du får 500 EuroBonus poeng ved å bo på Radisson SAS - disse er alene verdt noen få hundrelapper. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Og frokost inkludert. VIl dog anta det ligger i kortene at Gardermoen Bed and BREAKFAST også har inkludert frokost.. Men beliggenheten til SAS R. er eksepsjonell, var i utgangspunktet det jeg skulle frem til. Det er jeg villig til å betale litt for. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Men de er ikke verdt 800 kr, frokost er det på de andre hotellene også. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Hvilke priser er det du har fått på Radisson? Hvilke datoer snakker vi? Skal se om ikke jeg kan få til noe bedre... Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Har bestilt på det andre hotellet, billigste dobbeltrom på SAS var 1500 kr mot 730 kr hos Gardermoen gjestegård. Kan jo bestille meg et Eurobonus-kort, kjekt å ha. Ser at man ikke får poeng på innenlandsreiser men. Endret 4. januar 2008 av ^fmj Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 1500 var ikke så ille, men du kan nok få ned mot 1300 på published prices. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Herregud, bruke en formue på hotell ved Gardemoen og få noen stygge poeng av et slag, ta det billigste, om du så må stå opp 20 minutter før, bruk pengene i syden eller hvor du skal! Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) 1500 var ikke så ille, men du kan nok få ned mot 1300 på published prices. Vet ikke, booking-sidene til SAS sier 1450 kr nå. På en annen sånn "hotellsamleside" link stod det fra 1500 kr. Endret 4. januar 2008 av ^fmj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå