j_j Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Har noen erfaring med Benq eller Memorex CDbrennere? Kan få en 40x Benq for 500 kr eller en 32x Memorex for 400 kr. Vet at Plextor, Asus og NEC har bra brennere men har ikke hørt så mye om Benq eller Memorex. jj Lenke til kommentar
Hedeon Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Jeg har hatt to Memorex brennere, og har vert veldig fornøyd med dem. Første var en 12X, og nå en 40X. har vel hatt 2 feilbrenninger totalt på begge, og det er av et par hundre brenninger. Fikk høre at den første brenneren hadde samme innmat som Plextor brenneren, og den var mye billigere, så derfor begynte jeg med Memorex. Vet ikke hvordan det er med den jeg har nå. Lenke til kommentar
j_j Skrevet 12. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2003 Er noen av dem kresne på cder? Jeg har hatt to Memorex brennere, og har vert veldig fornøyd med dem. Første var en 12X, og nå en 40X. har vel hatt 2 feilbrenninger totalt på begge, og det er av et par hundre brenninger. Fikk høre at den første brenneren hadde samme innmat som Plextor brenneren, og den var mye billigere, så derfor begynte jeg med Memorex. Vet ikke hvordan det er med den jeg har nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå