xanonymx Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Når jeg bruker torrent programmer så "kveles" routeren, all trafikk som skal gå gjennom routeren går tregt, og jeg er nødt til å restarte routeren igjen for å få farten opp igjen. Har en Linksys WRT54GL som jeg har lagt inn DD-wrt firmawaren på, la den inn for ca 1/2 år siden. Jeg la da inn den store utgaven, generic, tror det var det den hette. Jeg lurer da på om det er mulighet for at det vil funke bedre hvis jeg legge inn mini eller micro versjonen. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 har samme problem på min trådløse d-link dir 635. fjernet DHCP på routeren og lot adsl modemet ta seg av DHCP. har byttet firmware på den nå men har ikke giddet å teste den med dhcp etter det Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Når jeg bruker torrent programmer så "kveles" routeren, all trafikk som skal gå gjennom routeren går tregt, og jeg er nødt til å restarte routeren igjen for å få farten opp igjen. Har en Linksys WRT54GL som jeg har lagt inn DD-wrt firmawaren på, la den inn for ca 1/2 år siden. Jeg la da inn den store utgaven, generic, tror det var det den hette. Jeg lurer da på om det er mulighet for at det vil funke bedre hvis jeg legge inn mini eller micro versjonen. Hei! Dette kan fungere: http://www.dd-wrt.com/wiki/index.php/Route...down#Solution_1 Sett TCP Timeout til 180 istedet for 90, så ungår du at du blir kobla fra ICQ eller IRC, om du bruker dette. Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Ser ut til at det funke, takk takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå