Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Routeren kveles med torrent, bytte firmaware?

Anbefalte innlegg

Når jeg bruker torrent programmer så "kveles" routeren, all trafikk som skal gå gjennom routeren går tregt, og jeg er nødt til å restarte routeren igjen for å få farten opp igjen. Har en Linksys WRT54GL som jeg har lagt inn DD-wrt firmawaren på, la den inn for ca 1/2 år siden. Jeg la da inn den store utgaven, generic, tror det var det den hette. Jeg lurer da på om det er mulighet for at det vil funke bedre hvis jeg legge inn mini eller micro versjonen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når jeg bruker torrent programmer så "kveles" routeren, all trafikk som skal gå gjennom routeren går tregt, og jeg er nødt til å restarte routeren igjen for å få farten opp igjen. Har en Linksys WRT54GL som jeg har lagt inn DD-wrt firmawaren på, la den inn for ca 1/2 år siden. Jeg la da inn den store utgaven, generic, tror det var det den hette. Jeg lurer da på om det er mulighet for at det vil funke bedre hvis jeg legge inn mini eller micro versjonen.

Hei!

Dette kan fungere: http://www.dd-wrt.com/wiki/index.php/Route...down#Solution_1

Sett TCP Timeout til 180 istedet for 90, så ungår du at du blir kobla fra ICQ eller IRC, om du bruker dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...