dmord Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Hver gang noen inviter meg til deres game, eller jeg inviter noen så ender det bare opp med krøll, disconnect, cannot connect to host etc etc etc . Eneste som jeg har fått til er å invite PSN friends direkte inn i gamet jeg er i , om det er ledig plass.. Men da havner mine friends oftest på fienden sin side, og da er halve moroa borte liksom. Kan ikke engang prate over mic`en da. Noen som vet hvorfor det er så stuk å joine sammen med andre? Eller er det bare hos meg det er sånn? Syntes alle som har cod4 klaner spiller sammen uten problemer.. Lenke til kommentar
silomaen Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Jeg har samme problemet... Prøver å invitere en venn, får bare opp en svart skjerm med "notice. could not join gaming session" eller noe i den duren. Jeg har en mistanke om at dette kan være fordi min versjon er importert fra canada. Noen andre som vet/ har noen forslag? Lenke til kommentar
dmord Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg har samme problemet... Prøver å invitere en venn, får bare opp en svart skjerm med "notice. could not join gaming session" eller noe i den duren. Jeg har en mistanke om at dette kan være fordi min versjon er importert fra canada. Noen andre som vet/ har noen forslag? Er spillet ditt fra canada så er det nok derfor. Mange fra england har ihvertfall problemer med å ha friends med US versjon eller noe. Men min versjon er kjøpt i butikk i Norge, kompisen min sin også.. ennå er det bare stuk å prøve å invite Lenke til kommentar
aJens1 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg har samme problemet... Prøver å invitere en venn, får bare opp en svart skjerm med "notice. could not join gaming session" eller noe i den duren. Jeg har en mistanke om at dette kan være fordi min versjon er importert fra canada. Noen andre som vet/ har noen forslag? Er spillet ditt fra canada så er det nok derfor. Mange fra england har ihvertfall problemer med å ha friends med US versjon eller noe. Men min versjon er kjøpt i butikk i Norge, kompisen min sin også.. ennå er det bare stuk å prøve å invite Kan nok stemme det du sier der. Jeg kjøpte mitt fra Canada og sliter med og invitere kompiser som har kjøpt spillet i NOrge, men de har ikke noe problemer med og invitere hverandre.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå