TheExcalibur Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Er det noen som gleder seg til rå graffikk? :!: Det er ikke bare snakk om DVD til HD men nye scener og masse special features. Fordi blue ray formatet er så stort. Og en scene der Sepiroth (på slutten) spidder Cloud gjennom brystet og svinger ham rundt. RÅTT!!! Endret 3. januar 2008 av fredrik Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Blir alltid like irritert.. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Sephiroth spidder Cloud? Er jo fra originalspillet det.. Hmm, interessant! Må nesten ha denne da! Selv om den originale DVDen bare har blitt sett én gang. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Sephiroth spidder Cloud? Er jo fra originalspillet det.. Hmm, interessant! Må nesten ha denne da! Selv om den originale DVDen bare har blitt sett én gang. Han blir jo spiddet i filmen også. Jeg vil tro det bare er en litt forlenget scene... Det der ser ut som om det er under åpen himmel, og ikke inne i en reaktor. Endret 4. januar 2008 av Zappy Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Sephiroth spidder Cloud? Er jo fra originalspillet det.. Hmm, interessant! Må nesten ha denne da! Selv om den originale DVDen bare har blitt sett én gang. Han blir jo spiddet i filmen også. Jeg vil tro det bare er en litt forlenget scene... Det der ser ut som om det er under åpen himmel, og ikke inne i en reaktor. Joda, men i den scenen ser du ikke noe særlig detaljer. I denne nye er det blod og det hele. Gleder meg. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 Joda, men i den scenen ser du ikke noe særlig detaljer. I denne nye er det blod og det hele. Gleder meg. lol :!: Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Dette er nyheter som er ca 1 år gammelt? Om du har noe nytt å fortelle, så ja takk! Kilder sier også at klærne nå skal bli 'dirty' etterhvert som de brukes. http://www.joystiq.com/2007/09/22/tgs07-ad...rty-on-blu-ray/ Var sikker på at jeg hadde en kilde at dette var fra 2006/2007, men dere får klare dere med den ene. Har ventet på FFVIIAC til BD i ca ett år nå, noen som release? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Ingen dato nevnt foreløpig, men vi kan forvente at den kommer i løpet av 2008. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg har hørt at det skulle komme i vinter... Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg har hørt at det skulle komme i vinter... Kilder, please. De delaya AC lenge nok til DVD, så om SONY sier BDutgaven kommer i februar, så kommer det neppe som et sjokk hvis den slippes til jul. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Hvem kan vel ikke glede seg til dette? Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 Heheh^^ Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Heheh^^ du MÅ slutte å spamme overalt med disse korte kommentarene dine! Jeg vet ikke om dette er en grundig grunn for å si ifra til mods, men hvis det er det, så ja.. Folkens: er dette noe man kan rapportere til mods, eller er det en "fillesak"? OT: no' mer info om AC forresten? Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 Sry da... Nei jeg har ikke hørt om noe mer. Men jeg sjekker stadig^^ Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 http://www.gametrailers.com/player/29031.html Du kan see her. Ser du nøye så ser du at Cloud Strife har sår flere steder. Masse sånne ting som blir forandret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå