Gunfreak Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 d'oh ser ikke ut som modden funker på medieval gjennom steam Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Jo da, det gjør det. Kansje denne posten jeg fant på forumet vil hjelpe deg. Yup, just open steam to the "My Games" area. Right click on Medieval 2: Total War and click "Properties". Click on launch options. Paste in there whatever you find in your mods batch file launcher. For instance, @bugfixmod.cfg Next time you launch the game (from steam) it will run whatever mod you have it set to launch. If you want to play vanilla, remove whatever launch options you put there. By the way, the M2:TW directory is here: C:\Program Files\Steam\steamapps\common\medieval ii total war Most mods should install a modname.bat file in there, if you told the mod to install into that directory (which you should have). By opening up that .bat file in wordpad/notepad you can see what you have to paste into the launch options in steam. Also, you might want to disable patching of the game in steam, as it will automatically patch your game without telling you, and can mess up mods. You can tell what version of the game you are running (1.1 is the current version, with 1.2 coming out soon) by opening up the game, and clicking on options. It will tell you the version number in the top right corner. If a moderator could sticky this to the Technical Help section all of us Steam users would be greatful. It's very frustrating when 100% of modders assume you are using a store bought version as we can't run any mods without spending hours figuring this stuff Videre lesing hvis du lurer : http://www.twcenter.net/forums/showthread....steam+stainless Endret 8. januar 2008 av Myagos Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 ser ut som jeg og mange andre har problemer med å få i gang ss moden i steam Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Veldig leit å høre. Håper du fikser det, fordi det er en herlig mod. Anbefaller deg å gå her og spørre om noen kan hjelpe deg. Er mange hyggelige mennesker der som sikkert vil hjelpe deg. Endret 8. januar 2008 av Myagos Lenke til kommentar
Roug Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 PÅ tide å installere medieval 2 igjen da Lenke til kommentar
Bertram2k Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 SS modden funker som fy her, og jeg er sinnsykt glad for at jeg testet den ut. Når jeg så for meg expansion til Medieval II så jeg faktisk for meg noe som dette, større Grand Campaign kart, flere nasjoner/flere units etc. Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Du burde glede deg til 6.0 hvor dem lager et mye bedre verdenskart som er større og har flere provinser. På forumet kan du se flere previews, det ser kjempe bra ut! Britiske øyene Skandinavia Iberia Endret 18. januar 2008 av Myagos Lenke til kommentar
ThinRedLine Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Trist hvis hærene på en slagmark ikke blir større enn rundt 1000 mann på hver side. 2000+ er minus mener jeg. Hadde blitt latterlig å utkjempet waterloo med 1000 mann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå