Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Foring som er skadet

Anbefalte innlegg

I sommer hadde jeg bærearmen ute. Klikk for større bilde:

post-7688-1199395453_thumb.jpg

I høst har det kommet klukkelyder i dumper fra hjulopphenget et sted. Blir verre og verre. Skal den metallhylsa i midten være løs og se sånn ut? Trenger jeg sannsynligvis ny foring? Jeg fjernet litt av det metallgreiene som stakk ut, for i det hele tatt få bærearmen inn på plass igjen.

Endret av buskmann
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

OK, men nå kom jeg på at jeg har lastet ned en delekatalog fra nettet. Her er et bilde av den også:post-7688-1199401528_thumb.jpg

Den hylsa i midten (nr 6) ser helt løs ut. Den er dessuten tynn og overlappende (variabel diameter på hullet, om dere skjønner). Ser ut som det går med to stk også. Derfor skjønner jeg ikke helt hva hylsa er godt for, det kan jo ikke bli stivt i noen retninger. Men hvis lyden forsvinner er jo det bra.

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...