Stonemeister Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Ene bildet er fra Old Trafford, og da finner jeg det logisk å forsøke med Dream Theater. Jeg gjør det antakelig mye vanskeligere enn det er. Jeg er 90% sikker på at blade-bunny har rett. Endret 14. mars 2008 av Stonemeister Lenke til kommentar
Seian Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Kan det være This Is Your Captain Speaking? Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Så det er innen Ska stilen? Ja. Ingen av forslagene hittil er riktige, men The Mighty Mighty Bosstones var et kreativt og godt forslag Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 DennisV foreslo noe som gikk på José Mourinhos kallenavn, The Chosen One. Det peker i riktig retning, men er feil. Koble det med ska, så er ikke dette så vanskelig Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 er det The Arrogant Sons of Bitches? Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 er det The Arrogant Sons of Bitches? Haha, er det et seriøst forslag eller bare en kommentar fra en Chelsea-hater? Det er uansett feil, dessverre. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Nei, nå har det gått nesten et døgn, så her kommer en oppsummering av det som har skjedd hittil, samt noen safige hint: - Bandet er et ska-band fra Storbritannia, et av de største i sjangeren, og har et klassisk konstruert bandnavn a la The Clash, The Damned, The Originals, The Beatles etc etc. - Bandet ga ut sitt debutalbum i 1979, produsert av Elvis Costello (Google-mat... sukk). - Oppgaven viser flere bilder av José Mourino, som har flere kallenavn, blant annet The................. . Tenk flertall av et av kallenavnene hans (og nei, svaret er ikke The Chosens). Om dere ikke klarer det nå så gir jeg opp! Lenke til kommentar
gard. Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 The Specials mest sannsynelig Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 The Specials mest sannsynelig Endelig! Din tur Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Neeei! Jeg lekte med tanken på at det kunne være noe sånt som The Special Ones, men google ga ikke treff, så jeg lot være. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 (endret) Denne burde ikke være for vanskelig.. Endret 14. mars 2008 av blade-bunny Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 (endret) Core Strength Core Super Core Heroes Endret 14. mars 2008 av Poor Leno Lenke til kommentar
gard. Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 (endret) Nope. [Edit]Endret det ene bildet. Endret 14. mars 2008 av blade-bunny Lenke til kommentar
gard. Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Vet ikke helt om jeg kan gi et direkte hint med det første, men har som sagt endret det nederste bildet, og kan si så mye som at det øverste bildet skal være noe man forbinder med steder dypere inn i kloden hvor det er varmt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå