Gå til innhold

Gjett musikeren eller gruppa!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lurer litt på om det er Type O Negative?

Beklager sent svar, var i Black Temple :p

 

Men ja, det er Type O Negative. Pythagoras var med fordi O- står over en av sidene (katetene) i trianglet som dannes av blodikonene. Så type O-, eller Type O Negative. Bra!

 

 

 

Edit: Hadde først omvendt rekkefølge på bildene, men så oppdaget jeg at det faktisk stod "Type O-" øverst i venstre hjørnet av skjemagrafikken, så det ble litt for enkelt, måtte sette inn Pythagoras først for å forvirre litt mer :)

Endret av svinepelz
Lenke til kommentar
Moon Finland Highway Band?

Noen av oppgavene her jeg ikke skjønner logikken i ass... Enig med Penis Ida ( :p ) at mange av oppgavene er regne IQ-tester...! :)

 

Syntes du fikk ganske mange tips gjennom posten min jeg da. Jeg skrev jo at bildene henspilte på et album, en sang eller navnet på bandet. Da kunne du jo f.eks velge Finland, og tenke etter om du kjenner noen band som har laget et album som har Finland i tittelen? ikke det? nei da prøver du band navn, ikke det? nei da prøver du sang, da hadde du kanskje funnet noe. Jobber du slik er det mulig å finne ut. Cult of Luna er ikke akkurat det mest kjente bandet, så hvis du ikke har hørt om de forstår jeg jo det. Men tror ikke akkurat at google er forbudt her. Krever ikke IQ, men innsats :yes:

 

Nå skal det sies at Ziltoid var LITT kjapp også da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...