Sitronade Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Finnes det et band som heter det? :!: Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Finnes det et band som heter det? :!: Masse rare bandnavn.. Er faktisk noen som heter Vafler mot AIDS. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Finnes det et band som heter det? :!: Hehe, tviler på det, men som "Penis Ida" sier så er det jo veldig mange rare navn der ute. Så skulle ikke forundre meg om det faktisk var et band som het det Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Mitt neste soloalbum skal hete Penis Ida. Nei, hva med noen hint, forresten? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Hehe, tviler på det, men som "Penis Ida" sier så er det jo veldig mange rare navn der ute. Så skulle ikke forundre meg om det faktisk var et band som het det :!: Mitt neste soloalbum skal hete Penis Ida. Da skal jeg totally ha et signert eksemplar! Jeg stemmer også for hint. Den var vrien. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) Lurer litt på om det er Type O Negative? Beklager sent svar, var i Black Temple Men ja, det er Type O Negative. Pythagoras var med fordi O- står over en av sidene (katetene) i trianglet som dannes av blodikonene. Så type O-, eller Type O Negative. Bra! Edit: Hadde først omvendt rekkefølge på bildene, men så oppdaget jeg at det faktisk stod "Type O-" øverst i venstre hjørnet av skjemagrafikken, så det ble litt for enkelt, måtte sette inn Pythagoras først for å forvirre litt mer Endret 11. mars 2008 av svinepelz Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 De quizene der er regne IQ-testen. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) Ok! Her kommer tre bilder, bildene kan henspille på navnet på bandet, et album eller en sang. Endret 11. mars 2008 av Dr. Jacoby Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Vill gjetting: Cult of Luna Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Hrmpf, den kom litt for kjapt! Din tur. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Moon Finland Highway Band? Noen av oppgavene her jeg ikke skjønner logikken i ass... Enig med Penis Ida ( ) at mange av oppgavene er regne IQ-tester...! Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Moon Finland Highway Band?Noen av oppgavene her jeg ikke skjønner logikken i ass... Enig med Penis Ida ( ) at mange av oppgavene er regne IQ-tester...! Syntes du fikk ganske mange tips gjennom posten min jeg da. Jeg skrev jo at bildene henspilte på et album, en sang eller navnet på bandet. Da kunne du jo f.eks velge Finland, og tenke etter om du kjenner noen band som har laget et album som har Finland i tittelen? ikke det? nei da prøver du band navn, ikke det? nei da prøver du sang, da hadde du kanskje funnet noe. Jobber du slik er det mulig å finne ut. Cult of Luna er ikke akkurat det mest kjente bandet, så hvis du ikke har hørt om de forstår jeg jo det. Men tror ikke akkurat at google er forbudt her. Krever ikke IQ, men innsats Nå skal det sies at Ziltoid var LITT kjapp også da. Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Var litt flaks det med Cult of Luna, begynte å høre på dem i forrige uke Ny Oppgave: + Dette har ikke noe med en sang eller et album å gjøre, bare navent på bandet Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Falcon City? Ja, veit det ikke er en falk... Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Vulture IndustriesJau, din tur Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Da skal jeg totally ha et signert eksemplar! Whats in it for me? Hva med det australske bandet The Zombies? Eller var det for enkelt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå