Liberalistiske Samebror Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2008 power city Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 The offspring? Hvordan kom du frem til det? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Av-knapp og en by som ser ut til å være om våren? Ser logisk ut. Lenke til kommentar
bjornerikk Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) for sein forklaring:( Endret 9. mars 2008 av bjornerikk Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Fin tankegang, men ikke det jeg vil frem til, dessverre. Skal gi den litt mer tid, så kommer jeg kanskje med et ørlite hint. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Åh. Jeg suger i denne leken. :-----( Lenke til kommentar
bjornerikk Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Blue city? Datarock? Endret 9. mars 2008 av bjornerikk Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Nei. Jeg skal frem til et relativt obskurt indie band fra plateselskapet Elephant Six. Om du har peiling på hva jeg snakker om bør du vite bandet jeg vil frem til by now. Lenke til kommentar
bjornerikk Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Dette er vel Elephant six banda så det burde være et av dem... orker ikke tenke så mye så jeg er litt feig og skrive en god del band i samme slengen... The Apples in Stereo Beulah Black Swan Network Chocolate USA Circulatory System Dixie Blood mustache Dressy Bessy Elf Power Essex Green Frosted Ambassador The Gerbils High Water Marks Major Organ and the Adding Machine Marbles The Minders The Music Tapes Neutral Milk Hotel The Olivia Tremor Control Orchestre Fantastique Pipes You See, Pipes You Don't Secret Square The Sunshine Fix ulysses Von Hemmlin Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Morsomt, for bandet er ikke på den listen ^^;; Lenke til kommentar
dolph1234 Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Of Montreal? Edit: Dammnit! Endret 9. mars 2008 av jesus-tapdancing Lenke til kommentar
bjornerikk Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) fant akkurat ut at jeg glemte "of montreal" men så så jeg at det allerede var skrevet tror du bare kan kjøre videre kablooey, for bildene er av en off/on knapp og montreal Endret 9. mars 2008 av bjornerikk Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Of Montreal it was! Den var visst litt vanskeligere enn jeg trodde. Det var bra. =D Fortsett, kablooey. Lenke til kommentar
kablooey Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Jippi Har prøvd meg på litt redigering: Og denne bør da være enkel! Endret 9. mars 2008 av kablooey Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Rage against the machine? Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) rage against the machine edit: way too late Endret 9. mars 2008 av -MK- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå