Footy Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Ikke Vintersorg og ikke Elton John...hehe. Nytt Hint: Bildet er ikke laget i forbindelse med bandet, men deres navn kan forbindes med det..Hva gjør personen?. jo, også tenk engelskspråklig.. Endret 8. mars 2008 av Footy Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Mozart? Han hadde jo en låt som het "Eine Kleine Neicht Music" eller noe. Tysken min er ikke allverden da. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 The Player? Eventuellt The Piano Player? Lenke til kommentar
Footy Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Poor Leno er inne på deler av det, men fortsatt ikke rett... Edit: Tørr å si at alle her har hørt om de Endret 8. mars 2008 av Footy Lenke til kommentar
Footy Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Det var da svært da, trodde folk skulle ta denne... Ta i betraktning at det er kaldt på bildet Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Hahaha, godt tips! Coldplay! Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Hahaha, godt tips! Coldplay! /facepalm Selvsagt! Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Ny oppgave! - (minus) Bean Lenke til kommentar
gard. Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Mr. Alphabet med "ph"? Mr. X & Mr. Y Mr. Mister Lenke til kommentar
Footy Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Hehe, har jeg rett så var det en bra oppgave.. Mr. Bean - Bean = Mr... Ingenting som sier at det skal være Mr. (Input Name Here).. Alfabetet (Det engelske forkortes jo med A-Z).... så med andre ord = Mraz.. Jeg tipper "Jason Mraz" Her passer sangen Jason Mraz - Wordplay "Mister AZ they say, I'm all about the wordplay" Edit: hehe. Jeg må jo ha rett, hehe. Det finnes ikke så mange tilfeldigheter Endret 9. mars 2008 av Footy Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Hehe, det er helt korrekt! Pent oppsummert også! Godt jobbet Footy! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2008 Ray Parking Lenke til kommentar
Footy Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Ray Parker Jr.? Der var'n gitt... Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Jøssenavn. ^^ Ok, hadde ikke noen quiz i tankene, så denne blir muligens enkel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå