awesom-o Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 nei, ikke lambda. artisten bruker tegnet som logo Lenke til kommentar
kalli Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Hva slags musikkstil er det snakk om? Lenke til kommentar
toth Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 The Lambda is an international symbol: it was proposed in Jan. 1970 by graphic artist Tommy Doerr as the Gay Activists Alliance of New York City (then using the nom-de-gai of "Gary Dutton") logo, first for serendipity, secondly for the special gay "wavelength", and thirdly as an ancestor of the letter "L" for Lesbian. Lenke til kommentar
toth Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Olsen Twins, og du sier "artist" og ikke band.. Eneste singer/songwriter jeg finner på Olsen er Egil Olsen, men finner ingen tilknytning til Lambda.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) nvm ... Endret 4. mars 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
awesom-o Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 ok, nytt hint, dette er en av de mest kjente låtene hans: (og glem olsen, var ute etter et ord i entallsform) Lenke til kommentar
gard. Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Denne var jo røtte vanskelig.. Lenke til kommentar
toth Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Der tror jeg den var løst.. Jeg er dog litt usikker på om dette faktisk er et lambda-tegn, eller bare en stilisert A.. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 _SÅ_ enkel er den ikke da. Lenke til kommentar
toth Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Cookie and the Cupcakes? Plastic cupcakes? Retro cupcakes? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå