Datasmurf Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Nei, ingen av de. Er punk rock. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Fikk en følelse på Green Day siden Towelie er høy hele dagen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Er nok ikke Green Day heller. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Er nok ikke Green Day heller.Nei, trodde nå ærlig talt ikke det heller . Hmm, får vel ty til Google her ja. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Det er ikke The White Stripes du skal frem til? Jeg mener, det er jo hvite striper på håndkle! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 He he, nei. Ikke tenk så mye på Towlie eller håndkleet generelt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Nei, er nok ikke det heller. De har covra en låt av Alphaville. Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Nei, er nok ikke det heller.De har covra en låt av Alphaville. Et fint hint her ville vært hvilken låt? "Forever Young"..? Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Hehe.. kjører helgardering, en av disse? Laura Branigan? Temperance? Sara Burnett? Countdown Singers? DJ Space C? David Monte Cristo? DJ Company? Dune? BnH? Emil Wakin Chau? Fire and Ice? Interactive? Waterboy? Ella? Tune Up!? Axel Rudi Pell? Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Legger til en til: Youth Group? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Ingen av de heller. Skal se om jeg får rota opp noen flere hint. Lenke til kommentar
toth Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Kanskje dette hjelper noen, det var så langt jeg gadd researche.. http://en.wikipedia.org/wiki/Towelie_(South_Park_episode) Forøvrig ser det ut som F.o.N. og So They Say er punk-band som har covret forever young, uten at jeg ser sammenhengen med towelie.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Er nok ingen av de heller. Det har faktisk null og niks med selve Towelie å gjøre. Jeg bare trengte et bilde som hadde noe med noe med Towelie å gjøre, og kom frem til at det ble enklest sånn (sær og uforståelig setning, I know). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå