Poor Leno Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Elephant Style...? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Øh.. Jeg har aldri hørt om et band som heter "elephants doin' it doggystyle", men det er jo lov å prøve.. Hahaha! :!: Dere har feil begge to. Navnet inneholder ikke "elephant". Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Niks. Hint: En periode elefanter kommer i. Bruk gjerne google. Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Niks. Hint: En periode elefanter kommer i. Bruk gjerne google. "En periode elefanter kommer i." - ikke helt sikker på hvordan jeg skal tolke dette, men jeg vet at elefanter samt en god del andre dyr i Afrika bruker mye av livet sitt på leting etter bedre næringsfulle områder å beite, som da for eksempel reisen deres til Okavango Deltaen like ved Botswana i Afrika. Så jeg gjetter da; "Okavango"? "K" Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Ikke det heller. Har noe med sex å gjøre. Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Ikke det heller. Har noe med sex å gjøre. "Testosterone"? "K" Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Neeeei. Starter på "M". Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Neeeei. Starter på "M". Tror endelig jeg fant det ut! ;P Er det "Musth"? "K" Endret 24. februar 2008 av Cosmo med K Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Musth er helt riktig! =) Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Her kommer da en passelig enkel en fra meg: "K" Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Mener å ha sett at Dream Theater har en sånn på et av coverene sine. Sikkert feil. Edit: "K" Endret 24. februar 2008 av PiratKamerat Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Mener å ha sett at Dream Theater har en sånn på et av coverene sine. Sikkert feil. Mulig Dream Theater har det, men Dream Theater er ikke riktig. "K" EDIT: "K" er K for Kosmo, bare en liten signatur jeg har vendt meg til å legge med.. ;P Endret 24. februar 2008 av Cosmo med K Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Virker som den var vanskeligere enn jeg trodde, så får gi dere noen få hint: * Navnet består av ett ord * Om dere finner ut hva det er som er på bildet/effekten av den; har dere svaret * Gruppen har jobbet sammen med artister/band som The Prodigy og DJ Hype "K" Lenke til kommentar
X-Periment Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Virker som den var vanskeligere enn jeg trodde, så får gi dere noen få hint: * Navnet består av ett ord * Om dere finner ut hva det er som er på bildet/effekten av den; har dere svaret * Gruppen har jobbet sammen med artister/band som The Prodigy og DJ Hype "K" Pendulum? Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Pendulum?Sikkert riktig, selv om bildet ikke er av en pendel da. Endret 24. februar 2008 av Rabbid Lenke til kommentar
X-Periment Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Neinei, effekten heter jo det så, tok en sjanse:P Nei nei, nå tuller jeg, ikke effekten, men selve loddet, pendelen! Endret 24. februar 2008 av X-Periment Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Neinei, effekten heter jo det så, tok en sjanse:PMhm, den gjør jo det.Nå mangler det bare at "Cosmo med K" kommer inn og godkjenner svaret. Endret 24. februar 2008 av Rabbid Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Virker som den var vanskeligere enn jeg trodde, så får gi dere noen få hint: * Navnet består av ett ord * Om dere finner ut hva det er som er på bildet/effekten av den; har dere svaret * Gruppen har jobbet sammen med artister/band som The Prodigy og DJ Hype "K" Pendulum? Pendulum er selvsagt riktig. Noen kjempe bra sanger fra denne gruppen som absolutt er å anbefale er for eksempel "Hold Your Colours" og "Slam", samt deres remix av The Prodigys "Voodoo People". "K" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå