Seian Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg skal ha den engelske utgaven av ordet, og artisten er norsk. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Nei. Det er en norsk artist jeg er ute etter. Bildene jeg postet på forrige side har en funksjon til felles, og det er å skape et lukket miljø slik at liv kan eksistere. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Nei. Glasshus er heller ikke et engelsk ord, såvidt jeg vet. Ordboka forteller meg at betydningen av dette ordet jeg er ute etter betyr: sfærisk område på jorda der liv kan eksistere Endret 8. februar 2008 av Seian Lenke til kommentar
Seian Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Niks. Fornavnet på mannen bak det ordet jeg er ute, er Geir og han faller glatt inn i ambient-sjangeren. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Artisten har også gitt ut en plate som sies å være på høyde med Brian Enos verk. Slik ser den ut: Er dere skikkelig ivrige, så kan dere skimte navnet. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Geir Jenssen aka Biosphere Søkte bare på ambient og geir i Wikipedia, så ikke på bildet Endret 8. februar 2008 av Rabbid Lenke til kommentar
Seian Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Endelig en som fikk det til. Da sender jeg stafettpinnen videre til deg, Rabbid. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 The e-street band?Jau, E Street Band it is Lenke til kommentar
Bonnskij Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jess, då var det meg. + Lenke til kommentar
xersess Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 hehe. fin "rebus" binnskij Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå