Eldritch Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Aiai. Hint: Bandet har samme navn som personen på bildet (etternavnet) Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg aner ikke hvem den mannen er... Men jeg fikk lyst til å gjette Franz Ferdinand! Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg aner ikke hvem den mannen er... Men jeg fikk lyst til å gjette Franz Ferdinand! Sorry men nei, det er nok ikke erkehertug Franz Ferdinand av Østerrike på bildet Enda et hint: Personen på bildet var en Fransk forfatter og dramatiker. Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Flere hint? Bandet er Japansk, og opererer innenfor horrorpunk-sjangeren. Og nei, det er ikke Voltaire på bildet Lenke til kommentar
kalli Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Clap Your Hands Say Yeah? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Det medfører riktighet. Lenke til kommentar
BlindAct Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Skal Vintermåne ta neste da eller? Siden det egentlig var Vintermånes tur etter Jacoby, og kalli er ikke online. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Skal Vintermåne ta neste da eller? Siden det egentlig var Vintermånes tur etter Jacoby, og kalli er ikke online. Kan ikke bare de som gidder lage? ser ikke helt problemet. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Nå er jeg online Back to the oppgave: Desktop Smith? Lenke til kommentar
Karr Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Er "dette er vista!!!" et hint? Lenke til kommentar
Karr Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Nei nå har vært dødt her i over et døgn, så jeg lager en ny. Endret 7. februar 2008 av Karr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå