Programvare Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hey! Du kan ikke bare ta deg friheten når det ikke har gått 3 timer enda! Rediger bort posten din og vent. Når Batnobbit er offline, og det har gått 2,5 time. Er det virkelig så farlig da? For meg er det det ja Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Vel, NÅ er ihvertfall tiden ute! Så. Guess! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 trodde denne ble litt vanskelig da. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Nei, legger ut enda et hint om ingen gjetter riktig. Man må nesten ha sett Simpsons-episoden for å skjønne det. Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Ashley eller Jessica simpson? Ser ut som han som liksom er Arnold Shwartsnegger eller hvem det er på The simpsons Nei, legger ut enda et hint om ingen gjetter riktig. Man må nesten ha sett Simpsons-episoden for å skjønne det. Jeg sa at det var fra The Simpsons! Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Nei, er ikke Ashley eller Jessica Simpsons. Bandet fikk (i følge Wikipedia) ideen til navnet sitt via denne figuren. Endret 3. februar 2008 av Rabbid Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 trodde denne ble litt vanskelig da. Når jeg ser etter er den ikke så vanskelig når man ser bildet ditt Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Stemmer! Tenkte ikke på den jeg :!: Lenke til kommentar
kalli Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Ey! Riktig! Da er det Karr sin tur Lenke til kommentar
Karr Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Okai, her kommer en som kan være en smule hard. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå