weebl Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 det er ikke årstiden i seg selv som er i bandet, men...... låta jeg skal fram til er vel egentlig noe som kunne passa som en tittel på det bildet. Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Autumn Leavs - The Summer's Gone (eller Theme to the Autumn Leaves) Lenke til kommentar
weebl Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 desverre ikke riktig. Bandet er under Doom metal sjangern. bildehintet hinter til en måned under høsten som det da er ganske obvious. samt en låttittel av bandet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 September Murder? Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Doom metal sjangern. En bås skal det ha uansett hvor domt det høres ut...... Lenke til kommentar
Pjolter Knicksen Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Against Nature Lenke til kommentar
weebl Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Doom metal sjangern. En bås skal det ha uansett hvor domt det høres ut...... Doom metal, om du assosierer det med spillet høres det kanskje dumt ut men beskriver Typen musikk veldig bra! September Murder? Du er inne på det men feil mnd..... Om denne måneden assosieres med høst eller vinter spørs vel på hvor man bor også da (tenkte ikke på det:P ) Endret 9. januar 2010 av weebl Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 October Tide?.. Eller November's Doom? Lenke til kommentar
weebl Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Novembers Doom er det!! sangen jeg sikta til er autumn reflection Edit: November er vel mer vinter enn høst i Norge da, beklager det For tia så studerer jeg i Wales og der november en høstmåned (sånn vær og utseendemessig) Endret 9. januar 2010 av weebl Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Neste oppgave er fri! Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Ingen? Da tar jeg en lett en; Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 survivor! pga. sangen eye of the tiger Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Katzenjammer er selvfølgelig korrekt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå