Coa Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Skurupu har klart å tyde bildene, men oppgaven er ikke løst. Det er et band vi skal frem til. Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Kan virkelig ikke huske å ha lært om speed i naturfagen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Kan virkelig ikke huske å ha lært om speed i naturfagen. Vi hadde faktisk om rusmidler på ungdomsskolen. Hmm, kan det være at bandet betyr noe som "fullstendig likt" eller noe slikt? eller er det rett og slett "Speed"? Endret 2. januar 2010 av Slettet+13412342564 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Nytt hint. Nå burde det bli litt lettere Lenke til kommentar
Coa Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Kommer med noen nye hint. De første bildene er Amphetamine. Bandet vi skal frem til har tatt navnet fra et kallenavn på narkotikaen. Om dere kommer frem til navnet på de to siste bildene, kommer dere frem til navnet på maskoten til bandet. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Megadeth? Nei. Endret 3. januar 2010 av blade-bunny Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Det må nesten være riktig. Lenke til kommentar
Pjolter Knicksen Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Ja, jeg er rimelig sikker Jeg laster opp bilder til en ny en siden jeg skal av nå snart. Om jeg mot formodning ikke skulle ha riktig kan vi bare fortsette på Coa's. Første bilde henspiller seg på et verk, andre og tredje henspiller seg indirekte på gruppa. Endret 3. januar 2010 av Pjolter Knicksen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Det er ikke så lett som Nirvana? Lenke til kommentar
Pjolter Knicksen Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Nei, så lett er det ikke.. Men du har identifisert personene. To work! Jeg logger av, kommer med tips i morgen om ingen løsning er funnet EDIT: Jeg kan røpe at det er draft cards som blir brent på første bildet, og at det, som sagt, henspiller seg på et verk av gruppa. Gruppa er veldig kjent, og har gjennom sine karriere hatt en rekke store hits. Selv om gruppa har vært heldig, har ikke alltid personene de synger om vært like 'heldige'. Hva angår de to personene jeg lastet opp bilde av vil det komme godt med å vite hva de har vært ute på, for å komme frem til svaret på oppgaven. Endret 5. januar 2010 av Pjolter Knicksen Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Skal vi si ny oppgave snart, eller? Lenke til kommentar
Pjolter Knicksen Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Fatter ikke at det ikke er noe som helst slags forslag.. Kan være enig i at det er litt vanskelig. Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Har du noe hint på skjeggemannen i midten av bildene dine? Altså mot hvem han er.. Lenke til kommentar
Pjolter Knicksen Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 krist novoselic Han og Kurt spilte i Nirvana, men jeg er ute etter noe annet de har gjort sammen som vil lede dere til gruppa jeg er ute etter Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Too obvious, men foo fighters? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå