Tremolo Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Fortsatt ingen riktige. Det er to norske ord som skal settes sammen til ett navn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Aner ikke om det et band engang men: Gallager? Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 VELDIG(!) nærme! Riktig ord, riktig satt sammen, men hele navnet mangler. Nå burde noen klare det hvis dem tar The Norwegian Stallion sitt svar og kobler det sammen med bildet av Guinnes ølet. Lenke til kommentar
Pjolter Knicksen Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Liam Gallagher? Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Pjolter har riktig etternavn.. Nå må da noen få den til. Lenke til kommentar
Pjolter Knicksen Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) .... Endret 2. januar 2010 av Pjolter Knicksen Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 En ny nøtt må knekkes: Lenke til kommentar
Coa Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Første bilde alv Andre bilde er av noen som ber. Gir meg assosioasjoner til noe "above", Gud eller noe mystisk/overnaturlig. Siste bilde... Tar et longshot, "The Mystic Knights of the Oingo Boingo" eller bare "Oingo Boingo" Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Ekstremt godt forslag fra Coa, men alt er riv ruskende feil. Jeg kan avsløre at det er en artist, og ikke et band. For å finne ut svaret, må man si ordene til de tre bildene etter hverandre. Da får man fornavn og etternavn. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Imponerende. Det er helt riktig. For dere som ikke tok den Elf - Pray - Zen Lenke til kommentar
Coa Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Jeg er ikke så dum jeg vet du CypheroN Denne er kanskje litt vanskelig om du ikke fikk en god karakter i Naturfag. Blir vanskelig uansett. Bare å be om nye hint om det blir for vanskelig. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Nederste er i hvert fall Amphetamine. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Vent litt, øverste er også Amphetamine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå