gard. Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Bra oppgave! Selv tenkte jeg black metal av det skogsbildet (noe Ulver var før). Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Dette var svarene jeg satt igjen med: War of Ages All That Remains Warbreed Warrior Soul Wolven Ancestry Ulver.. bah^^ Lenke til kommentar
Coa Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Må si det var en meget bra oppgave. Måtte tenke forbi bildene og se historien bak. Skulle gjerne sett fler av disse her. Bra oppgave Lycantrophe Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Beklager sent svar, jeg kom akuratt hjem fra jobb. Neste: +/vs Lenke til kommentar
Pjolter Knicksen Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Led Zeppelin Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Så lett er det vel ikke. Lenke til kommentar
Pjolter Knicksen Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 99 luftballoons da... Nena med andre ord... Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 det er sikkert ikke så enkelt, men føler for å utelukke Explosions in the sky? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Ingen riktige. Oppgaven er ikke helt bokstavelig. Det er julekveld, og det er ikke sikkert jeg kommer inn å kommenterer mer før i morgen. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Konstruksjonen til de to første bildene er viktig. Det siste bildet er et hint til et verk. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Fire In the Sky Explosions In The Sky Endret 25. desember 2009 av Coa Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Konstruksjonen til de to første bildene er viktig. Det siste bildet er et hint til et verk. Først er alt jævlig (eksploderer), så er det bra (goodyear)? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Jefferson Airplane eller Jefferson Starship? Endret 25. desember 2009 av Coa Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Det er en vesentlig forskjell i kostruksjonen av de to skipene. Legg disse sammen og du får noe stort. Lenke til kommentar
Humber Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Det er en vesentlig forskjell i kostruksjonen av de to skipene. Legg disse sammen og du får noe stort. Emm...liten kommentar til oppgaven din? Hvor mange på forumet er Zeppelin-ingeniører? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Man trenger ikke være zeppelin-ingeniør for å ta denne. Det var en grunn til at hindenburg ikke ble en suksess. Lenke til kommentar
Humber Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Man trenger ikke være zeppelin-ingeniør for å ta denne. Det var en grunn til at hindenburg ikke ble en suksess. Hmmm...nå kjenner jeg denne historien veldig dårlig men var det ikke noe slik da: Luftskipet ble bygd og det var snakk om å selge patenten til Hitler som ville bruke skipene til krigføring, men i 19** skjedde det en stor ulykke som innebar at hydrogenet begynte å brenne. Luftskipet brant fortere fordi lakken duken var malt i var meget brannfarlig. Etter dette gikk zeppelin-industrien over til helium, som ikke antennes. Og mannen som designet disse skipene het Zeppelin? Stemmer det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå