weebl Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 nope, den delen av det landet som vises på bilde 1 vil være et bra hint til bandet kanskje det som vil kunne avsløre det. det er riktig nok ikke det navnet som blir brukt til vanlig på stedet men en mer uvanlig/gammel utgave Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Har det noe med Cymru å gjøre? Lenke til kommentar
weebl Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 ikke bandet i seg selv, men sangtittelen på kanskje den mest kjente låta av bandet er det samme som det gamle/walisiske navnet på den delen av wales som er merket. det instrumentet som det er bilde av er et instrument dette bandet bruker mye, noe som er heller uvanlig Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Er det Ynys Mon du skal frem til? Der stopper det i hvertfall for meg.. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Det er stedsnavnet, sangtittelen er skrevet på en annen måte men du er på sporet. bandet er i metallsjangeren og de bruker det instrumentet som jeg la ved et bilde av. that should narrow it down a bit for you =) Lenke til kommentar
blixbox Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Jeg tipper på Soulsearch, jeg. Og sangen du skulle frem til er Gwynned. Endret 13. desember 2009 av blixbox Lenke til kommentar
blixbox Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Da gjetter jeg mer, og sier Eluveitie (og hvis hukommelsen min er riktig, tipper jeg at sangen er Inis Mona). Lenke til kommentar
weebl Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Der har du den! Inis mona = ynis mon = anglessey som var på kartet det andre kartet siktet til at det var keltisk folk metal og området den helvetiske stammen holdt til i og eluveitie betyr da i am the helvetian så blixbox da er det din tur Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) jeg har en oppgave klar vis han ikke kommer på noe Endret 13. desember 2009 av Fanta4free Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 jeg har en oppgave klar vis han ikke kommer på noe Han har tre timer på seg - tell i vei Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) han er jo offline nå jo Endret 13. desember 2009 av Fanta4free Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Det betyr ikke at han ikke kan logge på igjen i løpet av de neste to timene.. Lenke til kommentar
blixbox Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Woho. Google feiler aldri (Pluss at det hjalp at jeg visste hvordan en hurdy gurdy så ut ) Ok, denne personen er nok mest kjent alene, men har vært med i en duo sammen med en lite kjent songwriter/producer. Hva heter duoen? Hovedpersonen (albumtittel på soloplate) : Sidekicket(har samarbeidet med bl.a. disse): Edit: Første er en slags rebus, mens den andre er assosiasjon. Endret 13. desember 2009 av blixbox Lenke til kommentar
blixbox Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 jeg har en oppgave klar vis han ikke kommer på noe "hun", takk Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 var ikke meningen jenta mi Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 hadde helt glemt denne tråden! rart mtp at det er min mest suksessive tråd noensinne! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå