Heffer Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Båtens klasse er et hint og kalllenavnet til han karen er hintet dere skal hente ut ifra bildene. Lenke til kommentar
Humber Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Nimitz Viking? HAHA :!: Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Kommer med nye bilder om noen minutter, vil nok bli lettere da. Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Nye bilder: Da burde den bli lettere! Lenke til kommentar
Humber Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 det er fortsatt samme oppgaven? Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Fortsatt samme oppgaven. Oppgaven er veldig rett frem.. Endret 8. desember 2009 av Heffer Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 hawkblade? Første som er inne på noe riktig (Da tenker jeg på fuglen.) Lenke til kommentar
fgr Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) hawkblade, hawksaw Endret 9. desember 2009 av jagarock Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Ikke Hawkwind heller. Hvor du fikk wind delen utifra den røslige karen på forrige side sitt kallenavn og en bilde av en sag på denne skjønner jeg ikke. Typen sag er essensiell. Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Postet bare det første som slo meg med "hawk" i seg jeg. Og sagen er vel en hacksaw, når jeg søkte på det på Google kom det også opp et bilde av gorillaen på forrige side, som viste seg å hete Jim "Hacksaw" Duggan. Mere vet jeg ikke. EDIT: A Hawk and a Hacksaw ... Endret 9. desember 2009 av J0dleb0n Lenke til kommentar
fgr Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 ser ut som jodle fikk riktig, kan ikke være noe annet. aldri hørt om bandet før men. bare drus på du Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Denne er nok meget enkel. (feil rekkefølge på bildene) Endret 9. desember 2009 av J0dleb0n Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Blood Tsunami. Edit: Såfremt den er riktig, så er dette min oppgave: Endret 9. desember 2009 av boffeeen Lenke til kommentar
fgr Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 middle, center, point, dot. Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Postet bare det første som slo meg med "hawk" i seg jeg. Og sagen er vel en hacksaw, når jeg søkte på det på Google kom det også opp et bilde av gorillaen på forrige side, som viste seg å hete Jim "Hacksaw" Duggan. Mere vet jeg ikke. EDIT: A Hawk and a Hacksaw ... A hawk and a hacksaw er helt korrekt! Og ja det er 80 talls "helten" Hacksaw Jim Duggan. Bandet er forresten et sideprosjekt fra mannen bak "Beirut".. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå