SheikDarunia Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Trafikkork From Hell? Carpark North? Endret 1. desember 2009 av J0dleb0n Lenke til kommentar
gard. Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Traffic bare kanskje? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Ingen rett enda. Hvorfor er det trafikkork? Lenke til kommentar
Megatrond Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 siden toth logget av, og det har gått 3 timer uten ny oppgave, lager jeg en. Lenke til kommentar
toth Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Gluecifer edit: Fritt frem for ny, liker bedre å gjette enn å lage Endret 2. desember 2009 av toth Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) I riktig rekkefølge. Endret 2. desember 2009 av Chancelor Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 townes van zandt?? Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Wow, den var raskere enn jeg hadde trodd Riktig. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Her begynner tida å renne ut, Jacoby! Siden det er midt på natta, skal jeg ikke være en penis og legge ut ny oppgave, men skynd deg litt! Lenke til kommentar
Pjolter Knicksen Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Siden det ikke lenger er midt på natta har jeg lyst til å være penis å legge ut en ny en.. + Endret 3. desember 2009 av Pjolter Knicksen Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Etter 9 timer uten forsøk må det vel være tid for et hint? Lenke til kommentar
Pjolter Knicksen Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Jeg kan si så mye som at det er en rebus, i riktig rekkefølge.. Navnet på dama er viktig, så vel som navnet på handlingen som blir begått.. EDIT: Jeg kan gi dere litt mer. Jeg er ute etter et band, det er basert i USA og er veldig kjent innenfor sin sjanger. Disse to bildene henspiller seg direkte på navnet til frontfiguren i bandet. Endret 3. desember 2009 av Pjolter Knicksen Lenke til kommentar
Pjolter Knicksen Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Trodde virkelig ikke dette skulle være så vanskelig! Nå, dette burde gjøre oppgaven adskillig lettere! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Kan vi sammarbeide litt? Hvis noen vet navnet på kvinnen i første posten, så del det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå