CypheroN Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Er det Gospeed You! Black Emperor? (Lift Your Skinny Fists Like Antennas to Heaven) . Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Nei. Vi skal fram til det samme som dette bildet også viser: Lenke til kommentar
Arbiter_84 Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Triplets? Se filmen hos Youtube Endret 26. november 2009 av Arbiter_84 Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Nei, men noe er du inne på. Lenke til kommentar
gsn Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) xBoffen: Ble litt lettere når du har link til last.fm profilen din i signatur Endret 26. november 2009 av gsn Lenke til kommentar
Arbiter_84 Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Oscar Schindler? lol Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Oscar Schindler? lol LOL! Lenke til kommentar
Pjolter Knicksen Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 System of a Down! Lenke til kommentar
gsn Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Det har ingen ting med Oscar eller Schindler å gjøre Kommer med flere hint om jeg ikke ser forsøk som er litt nærmere svaret. Edit: Det er heller ikke et sært, køl-svart metall band som bare noen få i dette langstrakte land har hørt om heller Endret 26. november 2009 av gsn Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Britney Spears? Fordi: Hun har vunnet priser, mens folk vil heller dø enn å høre mer av det mølet..... Endret 26. november 2009 av AvidGamer Lenke til kommentar
Humber Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Det har ingen ting med Oscar eller Schindler å gjøre Kommer med flere hint om jeg ikke ser forsøk som er litt nærmere svaret. Edit: Det er heller ikke et sært, køl-svart metall band som bare noen få i dette langstrakte land har hørt om heller Å? trenger vel ikke å være så køl-svart for at man ikke skal ha hørt om dem? Flesteparten av de bandene dere nevner her har jeg aldri hørt om...og jeg er ganske "musikkvitende" om dere skjønner? Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Å? trenger vel ikke å være så køl-svart for at man ikke skal ha hørt om dem? Flesteparten av de bandene dere nevner her har jeg aldri hørt om...og jeg er ganske "musikkvitende" om dere skjønner? Tydeligvis ikke? Jeg har hørt om det meste av de som er nevnte, og det jeg ikke har hørt om, har som regel vært enkelt å google eller gjette seg frem til Lenke til kommentar
Humber Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Å? trenger vel ikke å være så køl-svart for at man ikke skal ha hørt om dem? Flesteparten av de bandene dere nevner her har jeg aldri hørt om...og jeg er ganske "musikkvitende" om dere skjønner? Tydeligvis ikke? Jeg har hørt om det meste av de som er nevnte, og det jeg ikke har hørt om, har som regel vært enkelt å google eller gjette seg frem til Ahhh...deilig visdomsord fra forumets trollmann... EDIT: Hva mer har du i gryta di? Endret 26. november 2009 av Humber Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) On topic: Er det personen på bildet, eller prisen som er vesentlig å ta med? Ahhh...deilig visdomsord fra forumets trollmann... Yeah, well, jeg synes bare det blir drøyt å kalle seg selv 'musikkvitende' hvis du ikke har hørt om majoriteten av band som blir nevnt her inne. EDIT: Hva mer har du i gryta di? "Voks opp"? Endret 26. november 2009 av AmonAmarth Lenke til kommentar
Humber Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 On topic: Er det personen på bildet, eller prisen som er vesentlig å ta med? Ahhh...deilig visdomsord fra forumets trollmann... Yeah, well, jeg synes bare det blir drøyt å kalle seg selv 'musikkvitende' hvis du ikke har hørt om majoriteten av band som blir nevnt her inne. EDIT: Hva mer har du i gryta di? "Voks opp"? MAJORITETEN? Jeg ler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå