AmonAmarth Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Jaha, ja..? Det ser ut som personen på bildet... eeh.. jeg har glemt ordet jeg leter etter Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Du kan være nærme. Jeg kommer til å være borte i noen timer (skole, åpen dag, null intarnets), men ca. halv fire bør jeg kunne svare på om det er rett eller galt. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Slipp et hint før du stikker avgårde, da? Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Det gjorde det om mulig enda verre Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Ok: Første bildet går direkte på bandnavn. Andre bildet går på stemning, inspirasjon og tematikk. Altså: IKKE på bandnavn. gl. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Twin Towers... Stemning? Huheei, hvor kynisk dette må bli! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 På vegne av mine canadiske guder er jeg dypt skuffet og opprørt på deg, awesom-o. Hvis dette mot all formodning er rett svar på oppgaven er jeg dypt skuffet over Lycanthrope, men det tviler jeg på Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Næmmen, SnittLeif?! Hvor har så du vært? Jeg kom over en av oppgavene dine da jeg bladde gjennom tråden tidligere i dag, og lurte litt på hvor du hadde blitt av Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Har bare tatt litt pause Tilbake nå Lenke til kommentar
Arbiter_84 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 ok la oss ressonere...handlingen på bildet er knyttet til navnet og skal forestille en form for trylling eller spellcasting som det heter på engelsk, stemningen er noe som har med terror å gjøre...kan sjangeren være terror metall? Deathspell? Deathspell Omega? Lenke til kommentar
awesom-o Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) På vegne av mine canadiske guder er jeg dypt skuffet og opprørt på deg, awesom-o. Hvis dette mot all formodning er rett svar på oppgaven er jeg dypt skuffet over Lycanthrope, men det tviler jeg på hehe. Jeg tenkte bare på albumcoveret til 2112, med pentagrammet Endret 23. november 2009 av awesom-o Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 På vegne av mine canadiske guder er jeg dypt skuffet og opprørt på deg, awesom-o. Hvis dette mot all formodning er rett svar på oppgaven er jeg dypt skuffet over Lycanthrope, men det tviler jeg på hehe. Jeg tenkte bare på albumcoveret til 2012, med pentagrammet Skuffa nok en gang, da albumet heter 2112. Men utenom det så er det rimelig lik vinkling på pentagrammet i alle fall Lenke til kommentar
awesom-o Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 hehe, oppdaga det ja. rettet, men ikke raskt nok. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Men for å prøve å svare på oppgaven. Kan det være det progressive rock-bandet Enchant? Endret 23. november 2009 av SnittLeif Lenke til kommentar
Arbiter_84 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Jeg sier fremdeles Deathspell Omega Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Da var Lycan tilbake, og nei, det er ikke Rush. Så Canada hviler trygt. Vi setter i gang med en liten svar- og hintrunde: #1 - Ingen riktige hittil, så er det klart. #2 - Arbiter: Veldig godt resonnement, men dessverre feil. Du tenker forøvrig i riktig retning, så vi er inne på noe. #3 - SnittLeif - Nei, er ikke Enchant, men du også tenker helt riktig. #4 - Hint: Det er i metallgenren, om noe en tangent. #5 - Igjen: Bildet fra New York City går ikke på bandnavn, men tematikk og inspirasjon. Det er ikke noe du kan trekke umiddelbart ut av bildet, men samtidig er det by far obvious når du vet hva du skal se etter. Lykke til! Nytt hint om et par timer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå