Latias Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Antar at det var feil. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Bildet illustrerer Morgoth (The Great Enemy) i kamp med Fingolfin, fra Tolkien's Silmarillion. Bildet hinter ikke direkte til bandnavnet, men lyrikken deres er sterkt preget av Tolkiens litteratur. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 (endret) burzum? nevermind så ikke den var nevnt Endret 22. november 2009 av weebl Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Ikke er Burzum finske heller Lenke til kommentar
Arbiter_84 Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 (endret) faen for no nerdedrit, gi oss svaret så vi blir ferdige med drittgruppa di og kan bevege oss mot noe annet. Lordie?!!!! Endret 22. november 2009 av Arbiter_84 Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 (endret) faen for no nerdedrit, gi oss svaret så vi blir ferdige med drittgruppa di og kan bevege oss mot noe annet. Jeg håper for din egen del at "84" i nicket ditt ikke tilsier årstallet du ble født, for i så fall bør du virkelig prøve å oppføre deg som det voksne mennesket du er. Og at en med både nick og avatar fra et science fiction-spill kaller Tolkien for noe nerdedrit virker ikke helt korrekt, spør du meg.. Endret 22. november 2009 av AmonAmarth Lenke til kommentar
Arbiter_84 Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 faen for no nerdedrit, gi oss svaret så vi blir ferdige med drittgruppa di og kan bevege oss mot noe annet. Jeg håper for din egen del at "84" i nicket ditt ikke tilsier årstallet du ble født, for i så fall bør du virkelig prøve å oppføre deg som det voksne mennesket du er. syns bare rebusen din var helt håpløs, baklager sinneutbruddet. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 syns bare rebusen din var helt håpløs, baklager sinneutbruddet. Well, det sier kanskje mer om deg enn om meg. Bildet er forøvrig også brukt som et albumcover til nevnte band. Jeg vet det har blitt gjettet på andre av mine oppgaver tidligere, så noen av de mer hyppige brukerne har altså hørt om det Lenke til kommentar
Arbiter_84 Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 (endret) Ok, gruppa du er ute etter heter "Battlelore". Takk til deg. Endret 22. november 2009 av Arbiter_84 Lenke til kommentar
Arbiter_84 Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 (endret) Dere får tre hint: og og Endret 22. november 2009 av Arbiter_84 Lenke til kommentar
Humber Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Borat? Hva faen? Og en jøde? er det noe antikristen/jødisk vi snakker om her? Aha...borat hater jo jøder så er nok det ja Jeg gjetter vilt her: Lamb of God? Som i alle fall har antikristne tekster? Lenke til kommentar
Arbiter_84 Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 (endret) Du er på vidden, men godt ressonement. EDIT: du glemte å ta med det midterste bildet i kalkylen din. hva kan det være for noe tro? EDIT: jeg kan legge til et fjerde og femte hint. og det har noe med navn å gjøre. Endret 22. november 2009 av Arbiter_84 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Leonard Cohen. Lett. Lenke til kommentar
Humber Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Leonard Cohen. Lett. Ikke vær så jævlig tøff nå, er ikke alle som hører på den drittmusikken der så ikke rart du hadde en fordel. Lenke til kommentar
Arbiter_84 Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 (endret) Leonard Cohen. Lett. Ikke vær så jævlig tøff nå, er ikke alle som hører på den drittmusikken der så ikke rart du hadde en fordel. Ikke vær så jævlig tøff du heller da... Ghandi ville nok snudd seg i graven hvis han leste den linja du skrev der. Endret 22. november 2009 av Arbiter_84 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Ny kommer, 2sec. Leonard Cohen. Lett. Ikke vær så jævlig tøff nå, er ikke alle som hører på den drittmusikken der så ikke rart du hadde en fordel. Jeg hører ikke på Leonard Cohen. Men oppgaven er lett: Leonardo da Vinci og Sascha Baron Cohen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Kan ikke alle fortsette å være venner? Dette er en lek, og man er ganske barnslig hvis man begynner å klage på andre. Alle har forskjellig musikksmak, og det får man respektere. Lenke til kommentar
Arbiter_84 Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 (endret) nevermind! Endret 22. november 2009 av Arbiter_84 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå