Gå til innhold

Gjett musikeren eller gruppa!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
faen for no nerdedrit, gi oss svaret så vi blir ferdige med drittgruppa di og kan bevege oss mot noe annet.

Jeg håper for din egen del at "84" i nicket ditt ikke tilsier årstallet du ble født, for i så fall bør du virkelig prøve å oppføre deg som det voksne mennesket du er.

Og at en med både nick og avatar fra et science fiction-spill kaller Tolkien for noe nerdedrit virker ikke helt korrekt, spør du meg..

Endret av AmonAmarth
Lenke til kommentar
faen for no nerdedrit, gi oss svaret så vi blir ferdige med drittgruppa di og kan bevege oss mot noe annet.

Jeg håper for din egen del at "84" i nicket ditt ikke tilsier årstallet du ble født, for i så fall bør du virkelig prøve å oppføre deg som det voksne mennesket du er.

syns bare rebusen din var helt håpløs, baklager sinneutbruddet.

Lenke til kommentar
syns bare rebusen din var helt håpløs, baklager sinneutbruddet.

Well, det sier kanskje mer om deg enn om meg.

Bildet er forøvrig også brukt som et albumcover til nevnte band. Jeg vet det har blitt gjettet på andre av mine oppgaver tidligere, så noen av de mer hyppige brukerne har altså hørt om det :p

Lenke til kommentar
Leonard Cohen.

Lett.

Ikke vær så jævlig tøff nå, er ikke alle som hører på den drittmusikken der så ikke rart du hadde en fordel.

Ikke vær så jævlig tøff du heller da... :thumbdown: Ghandi ville nok snudd seg i graven hvis han leste den linja du skrev der.

Endret av Arbiter_84
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...