weebl Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 amonAmarth er nærmest. språket som bandnavnet da er i slik som kanskje allerede er forstått er latin. Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Omnium Gatherum? Lenke til kommentar
weebl Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 riktig språk, men husk sammenhengen mellom benjamin button og tenk på hvordan del av livet han var når han døde for å så finne det latinske navnet Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Du går altså ut i fra at vi kan latin? Lenke til kommentar
weebl Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 haha nei, jeg kan det ikke selv skal se om jeg kan finne et til bildehint Lenke til kommentar
toth Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Død på latin er diverse former av Mort(e/is), excessum, letum.. Ung kan jo være diverse.. Mortis Infantil? Novus Excessum? Endret 16. november 2009 av toth Lenke til kommentar
weebl Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 De har et album som heter: = Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Kalmah? Usikker på albumbildene i så fall, men det kan være albumet For the Revolution. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 nope, det første bildet er fra en konsentrasjonsleir hvor folk blir ............ Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Har den! Mors Principium Est! Latin for Death is the beginning, og har gitt ut albumet Liberation = Termination Lenke til kommentar
weebl Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 AmonAmarth: Jess!!! trodde jeg gjorde denne for fjern/vanskelig, men du løste den! Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 AmonAmarth: Jess!!! trodde jeg gjorde denne for fjern/vanskelig, men du løste den! Alle oppgaver løses etterhvert som flere hint kommer på banen, vettø! Fordømt! Jeg hadde en kanonbra en, men jeg har glemt hva band det var Ah! Da får jeg ta noe annet i stedet; Lenke til kommentar
weebl Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 regner nesten med det ikke er hitman Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 regner nesten med det ikke er hitman Trengs ikke et matematisk geni for å regne ut det Men der har noe med yrket hans å gjøre Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Nein! Ser nå at jeg har kraftig overvurdert bandet jeg tenker på, ettersom jeg ikke finner det på Wikipedia engang Jeg kan gi et veldig fellende hint; Bandet deler navn med en kjent film starring Clint Eastwood, hvorav filmen er basert på en like kjent bok. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Unforgiven? Nope. Den filmen er 10 år tidligere ute enn den jeg tenker på Vi snakker forøvrig britisk death/ekxtreme metal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå