transmedia.no Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Amon Amarth? Endret 14. november 2009 av transmedia.no Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Amon Amarth? Selvfølgelig. Personen på bildet var Reginald 'The Crusher' Lisowski, en wrestler-legende. The Crusher er også navnet på et AA-album. Planen var egentlig at Latias skulle kikke innom, for han gjetter alltid Amon Amarth uansett bilde Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Jeg veit... men syntes 3 døgn eller så fikk holde. Ny saga nu og som vanlig; denna blir enkel! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Planen var egentlig at Latias skulle kikke innom, for han gjetter alltid Amon Amarth uansett bilde Første gang jeg er innom tråden på ti dager, og jeg er en time for sen? Bittert. Send påminnelse på PM neste gang! Endret 14. november 2009 av Latias Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Første gang jeg er innom tråden på ti dager, og jeg er en time for sen? Bittert. Send påminnelse på PM neste gang! Hvor har du vært?! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Har vært andre steder på forumet. Finnes andre tråder også. Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Under tvil kommer et bilde til; ... men nuh får det komme noen forslag her. Endret 14. november 2009 av transmedia.no Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Nej... feil fokus. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Jeg har gitt opp på dine oppgaver før du har laget dem, jeg - så jeg tror nok du må vente på noen med en litt bredere horisont enn undertegnede Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Joda... men du har vel en viss innebygget logikk? Jeg er rimelig blank på mye her inne selv, men det er jo bare å komme med forslag utifra bildene, så skal jeg nok lede herren på rett spor... Forøvrig er vi her nuh; Endret 14. november 2009 av transmedia.no Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Joda, men de logiske sansene dukker opp ved hjelp av hint, ikke ved hjelp av flere bilder - i alle fall ikke så lenge jeg ikke har peil på hvordan de skal tolkes The Proclaimers? Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Neh... det er nok en mer direkte tolkning/"oversettelse" av bildene enn som såh. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Neh... det er nok en mer direkte tolkning/"oversettelse" av bildene enn som såh. Heh. Jeg kjører i vei med skotske band/artister og lar deg hinte litt videre før jeg kan begynne å bruke logikk Travis? Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Nøup. Det er vel bare arbeidoholikere her i helgene uansett, så jeg får spesialtilpasse oppgavene til deg hver helg... Siste bilde dah, som fullender bandets navn: Ergo; tre bilder som tilsammen utgjør bandets navn, men ikke i riktig rekkefølge. Endret 14. november 2009 av transmedia.no Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 The Jesus and Mary Chain? ..Og jeg liker ideen - vi kan ha vår egen lille interne gjett bandet/artisten hver helg Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Riktig! Endret 14. november 2009 av transmedia.no Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Satser på at denne går litt kjapt: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå