transmedia.no Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Vel... vi som kjenner polsk hardcore punkrock særdeles godt foreslår selvfølgelig Eye for an Eye. Endret 9. november 2009 av transmedia.no Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 nope, bandet er fra Norge Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Hinter øyet til bandet, eller til en sang/et album?.. Eller er den en form for logo for bandet? Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 det er til en singel, som har en musikk video Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg er rimelig sikker folk her har blitt enige om å hinte til band, og ikke til sanger/album. I alle fall med første bilde. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 hint til band navn Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Dødsverk eller Unge Frustrerte Menn ?? Endret 9. november 2009 av Mattinito Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Pagan's Mind? Sangen er da selvfølgelig Through Osiris' Eyes. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Der tenker jeg vi har den. Protip: Når oppgaven handler om album/singel/hit, vennligst spesifiser dette i oppgaven. Øvrige omhandler band/artist-navn. Endret 9. november 2009 av Lycantrophe Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Nå er vel 3timers-regelen for lengst passert? Bildet hinter ikke direkte til bandnavn; Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Pagan's Mind? Sangen er da selvfølgelig Through Osiris' Eyes. Stemmer det Lenke til kommentar
probin Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Pagan's Mind? Sangen er da selvfølgelig Through Osiris' Eyes. Stemmer det også gjetta ikke jeg den Pagans mind er et av fav banda mine :/ Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Bildet mitt hinter til et album Valgte egentlig oppgaven mest på pur fan, men da var planen at Latias skulle kikke innom, han hadde sikkert forstått hva jeg tenker på Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Åssen i helvete skal man kunne følge denne såkalte "tretimersregelen" når han ikke sier hva som er riktig eller galt før 07:26? Når det blir gitt ut en ny oppgave over 3 timer før svaret blir gitt, hva skal man gjøre da? Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Åssen i helvete skal man kunne følge denne såkalte "tretimersregelen" når han ikke sier hva som er riktig eller galt før 07:26?Når det blir gitt ut en ny oppgave over 3 timer før svaret blir gitt, hva skal man gjøre da? Hvis innehaveren av oppgaven ikke har vist tegn til aktivitet etter et spørsmål er stilt på 3 timer, er det fritt frem for å lage ny oppgave. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Fellende hint for å få leken til å gå videre: Bandnavnet er også navnet til en forumbruker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå